Simen! Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Hadde jo rett styling denne, for uten den vinga på baklokket.. planer om å fjerne den eller? Ellers ville jeg lakket diffuseren svart igjen Lykke til..
bmwe_e36 Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 harn me i butiken så den må være sånn, vanskli og trille uten;) nei da, har planer om noe anet der. neste bestiling er nok annen diffuser ja, må ha orginale plast fargen. si skjørt må jeg okså ha. veldi mye som jeg må ha, kommer til og koste, men det er vert ver eneste krone:)
bmwe_e36 Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Skrevet Januar 9, 2009 fikk telefon fra forige eier, og vi hadde glømt av servicehefte og tuv papirer. da tenkte jeg at ja faan fredag lite å gjøre, mm kjøre tur. ikke lange stubben men tok en go kvels tur i dag. da jeg kom til han, så fikk jeg papira. og litt prating om ossen jeg syns bilen var og sånn. fikk også insug og grenrør av han. han trengte det ikke så jeg fikk det, for en bra selger, tenk om alle var sånn. fant ut en ting til okså, bruker jo lite bensin. fint er det okså.
bmwe_e36 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 update 10.01.09 Lørdag, va skar'n gjøre?. ikke vanskli. En brå tur til sverige, og kjøpe olje filter, olje, pluger. så inom brl og kjøpe høytaler ledning. så inom statoil og kjøpe frokost. så hjem og in i verkstedet. Så i dag har jeg fått skiftet olje og plugger samt satt på noen deksler. bilder;
bmwe_e36 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 laga ny hatte hylle i dag, nei da. detta må fjernes, noen som har ei orginal og strøken hattehylle?. motor romme må få seg en go shine nå
lloydsb Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 hehe godt du har smak og fjerner det! Syntes den bassrefleksen og 6x9 montert sånn, haha! sto i stil med spoilern.. :-& Edit: Den trenger ei skikkelig, og da mener jeg skikkelig polering, hellrot er egentlig en jevla pen farge.. Men regne med det står på "to do" lista de
bmwe_e36 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 ja mye som står på lista, helrot er det ikke. er 308 brillantrot. skal poleres. og ny bakluke me noe meir diskret blir kjøpt in.
lloydsb Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 ja mye som står på lista, helrot er det ikke. er 308 brillantrot. skal poleres. og ny bakluke me noe meir diskret blir kjøpt in. ok, good Pen farge er det hvertfall(rød) hvis de blir holdt vedlike
bmwe_e36 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 ja. det må den. tar polering mot sommer, mye som skal bli gjort så. var ute og begynte med hatehylla. var knøkki flere steder okså. var såpas herja at jeg venter til jeg får ny. skal ut i verksted igjen og legga opp nye ledninger, til høytalere og slik. er klipt å herja med så.
lloydsb Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 ja. det må den. tar polering mot sommer, mye som skal bli gjort så. var ute og begynte med hatehylla. var knøkki flere steder okså. var såpas herja at jeg venter til jeg får ny. skal ut i verksted igjen og legga opp nye ledninger, til høytalere og slik. er klipt å herja med så. hehe var masse dritt kabler kasta inn i min også.. fra europris.. En singal kabel var lagt bak.. Jevla tulleringer:P nå ligger det 3 og alle er i bruk:D
bmwe_e36 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 ja blir så feil. må væra rekti. kjøpte 40 meter me rekti kabel i går så får lagt det rekti opp.
bmwe_e36 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 hattehylle er nå bestilt fra koed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå