bmwe_e36 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Skrevet Januar 12, 2009 hattehylla er på vei nå. har gjort små ting i dag, som å rydde opp i motor rom, fikk bort defa alarmen, ledniger som lå der til ingen nytte. samt justere vindusviskerene. fikk ordnet opp i mye ledningskjerv inni dashbordet au.
bmwe_e36 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Hathylle er montert nå. var litt krøl med koed, angående bremse delene men virker som det er på vei nå. har ikke skrudd så mye bmw i hælja, har prøvd å rydde og kaste alle moped deler. føler mæ ferdi me moped tia nå, kasta vel runt 3 paler me moped deler i går. begynner å bli ryddi å trivli i verkstede nå.
bmwe_e36 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 har tenkt litt angående, motoren. det øverste deksle, og insuget er så stygt. så tenkte jeg skulle lakke det. har tenkt på litt forskjelige farger, var og så lit på bilder på nette i sta og fant en heftig brun farge. syns ikke brun er så pent men. akurat den syns jeg var hefti på motor. med noen søldetaljer.
bmwe_e36 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 har montert nye bremse klosser og diverse. har sitet og gnuket motoren har fønni ut at den skal være i orginal fabrikk. tar ti og få av møkka, men blir bra til slutt;) hattehylla er okså montert, og så har jeg tatt en stor vask utvendig. da fant jeg ut en ting blir heillakering mot sluten av sommern. var steinsprut skader og en del små bulker noen steder. tenker mye på felger, har lyst på kant. men har ikke lyst å valse. så er det noen som har noen gode forslag?
sladjan Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Hei, lurte på det angående hattehylla? går det an å ta ut og skifte heile hattehylla eller skifta du bare "trekke" ?
bmwe_e36 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 skiftet heile. bare tokk av klipsene. og dro hele hylla av. ganske enkelt. kommer nye bilder i mora. ny vaska bil og et bedre motor rom. skal bestille ny luftfilterboks en dag au. samt noen deksler som mangler i motor rommet. noen som vet om m3 luftfilter boks passer in eller blir det mye knoting med slangene? tenkte jeg skulle gjøre det lettvint. så jeg sliper og kjøpe alt ved motor konvertering. som jeg har planer om framtiden.
sladjan Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Hva betalte du for den på koed da? evt. hvor på koed finner jeg den, klarte ikke å finne den
bmwe_e36 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 kjøpte brukt på koed, betalte 350 trur je det var, me frakt.
bmwe_e36 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 jaggu i mæ har venta ca en måne på detta nå men fekk det nå. Lakk: Brillantrot (308) Order options 240 LEATHER STEERING WHEEL 301 DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 354 GREEN STRIPE WINDSCREEN 428 WARNING TRIANGLE 440 NON-SMOKER PACKAGE 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 520 FOGLIGHTS 530 AIR CONDITIONING 556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY 660 BMW BAVARIA REVERSE RDS 704 M SPORT SUSPENSION 801 GERMANY VERSION 848 ENLARGED WIRING HARNESS
bmwe_e36 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Nå har je gjort et arbeid som ikke blir bra, har polert bilen 3 ganger og blir ikke fornøyd. samt at jeg har funet flere steder me bobler i lakken, må ha kommet i den siste tida. Så det må bli en hel lakkering på bilen, men blir nukk ikke før i juni månde:( pga penge mangel. kommer tårnstiver stang i løppet av de kommende dagene okså.
Nøstbakken Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Nå har je gjort et arbeid som ikke blir bra, har polert bilen 3 ganger og blir ikke fornøyd. samt at jeg har funet flere steder me bobler i lakken, må ha kommet i den siste tida. Så det må bli en hel lakkering på bilen, men blir nukk ikke før i juni månde:( pga penge mangel. kommer tårnstiver stang i løppet av de kommende dagene okså. Kordan bone midel bruker du.. må berre hive ut litt meir bilder av bilen og interiør.. Skulle kansje tatt ein motor vask..
bmwe_e36 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 motorvasken er ordna;) første 2 ganga turtle wax tror jeg. siste gangen fikk jeg tak i meguairs:( bilder kommer da jeg får tårnstiver stanga.
bmwe_e36 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 I dag var je på gatebil messa, så fikk kjøpt autoglym produkter je skar prøve i morra kveld er planen. Og så får je se om je fjerner den stygge sotinga som er på vindua.
bmwe_e36 Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 Da har jeg polert og gjort litt forskjelig, vart en god del bedre. planene løpet av mars-april fjerne soting montere 1 tåkelys (få det til å fungere) shine bilen invendig m3 skjørt ordne opp mer i motor rom. bilder
Nøstbakken Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Ser ut som den kom seg ein del etter boninga . Pent stabstag. kjøpt det hos gs. tenkte eg skulle kjøpe foran og bak på bilen min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå