Gå til innhold

e36 coupe m-tech /// til salgs, ta kontakt ved intresse

Anbefalte innlegg

Skrevet

hattehylla er på vei nå. har gjort små ting i dag, som å rydde opp i motor rom, fikk bort defa alarmen, ledniger som lå der til ingen nytte. samt justere vindusviskerene. fikk ordnet opp i mye ledningskjerv inni dashbordet au.

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hathylle er montert nå. var litt krøl med koed, angående bremse delene men virker som det er på vei nå.

har ikke skrudd så mye bmw i hælja, har prøvd å rydde og kaste alle moped deler. føler mæ ferdi me moped tia nå, kasta vel runt 3 paler me moped deler i går. begynner å bli ryddi å trivli i verkstede nå.

Skrevet

har tenkt litt angående, motoren. det øverste deksle, og insuget er så stygt. så tenkte jeg skulle lakke det.

har tenkt på litt forskjelige farger, var og så lit på bilder på nette i sta og fant en heftig brun farge. syns ikke brun er så pent men. akurat den syns jeg var hefti på motor. med noen søldetaljer.

• 2 weeks later...
Skrevet

har montert nye bremse klosser og diverse. har sitet og gnuket motoren har fønni ut at den skal være i orginal fabrikk. tar ti og få av møkka, men blir bra til slutt;) hattehylla er okså montert, og så har jeg tatt en stor vask utvendig. da fant jeg ut en ting blir heillakering mot sluten av sommern. var steinsprut skader og en del små bulker noen steder.

tenker mye på felger, har lyst på kant. men har ikke lyst å valse. så er det noen som har noen gode forslag?

Skrevet

skiftet heile. bare tokk av klipsene. og dro hele hylla av. ganske enkelt.

kommer nye bilder i mora. ny vaska bil og et bedre motor rom.

skal bestille ny luftfilterboks en dag au. samt noen deksler som mangler i motor rommet.

noen som vet om m3 luftfilter boks passer in eller blir det mye knoting med slangene?

tenkte jeg skulle gjøre det lettvint. så jeg sliper og kjøpe alt ved motor konvertering. som jeg har planer om framtiden.

Skrevet

jaggu i mæ har venta ca en måne på detta nå men fekk det nå.

Lakk: Brillantrot (308)

Order options

240 LEATHER STEERING WHEEL

301 DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

354 GREEN STRIPE WINDSCREEN

428 WARNING TRIANGLE

440 NON-SMOKER PACKAGE

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

520 FOGLIGHTS

530 AIR CONDITIONING

556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY

660 BMW BAVARIA REVERSE RDS

704 M SPORT SUSPENSION

801 GERMANY VERSION

848 ENLARGED WIRING HARNESS

• 4 weeks later...
Skrevet

Nå har je gjort et arbeid som ikke blir bra, har polert bilen 3 ganger og blir ikke fornøyd.

samt at jeg har funet flere steder me bobler i lakken, må ha kommet i den siste tida. Så det må bli en hel lakkering på bilen, men blir nukk ikke før i juni månde:( pga penge mangel.

kommer tårnstiver stang i løppet av de kommende dagene okså.

Skrevet
Nå har je gjort et arbeid som ikke blir bra, har polert bilen 3 ganger og blir ikke fornøyd.

samt at jeg har funet flere steder me bobler i lakken, må ha kommet i den siste tida. Så det må bli en hel lakkering på bilen, men blir nukk ikke før i juni månde:( pga penge mangel.

kommer tårnstiver stang i løppet av de kommende dagene okså.

Kordan bone midel bruker du..

må berre hive ut litt meir bilder av bilen og interiør..

Skulle kansje tatt ein motor vask..

Skrevet

motorvasken er ordna;)

første 2 ganga turtle wax tror jeg.

siste gangen fikk jeg tak i meguairs:(

bilder kommer da jeg får tårnstiver stanga.

Skrevet

I dag var je på gatebil messa, så fikk kjøpt autoglym produkter je skar prøve i morra kveld er planen. Og så får je se om je fjerner den stygge sotinga som er på vindua.

Skrevet

Da har jeg polert og gjort litt forskjelig, vart en god del bedre.

planene løpet av mars-april

fjerne soting

montere 1 tåkelys (få det til å fungere)

shine bilen invendig

m3 skjørt

ordne opp mer i motor rom.

bilder

bmwe36063.jpg

bmwe36062.jpg

bmwe36068.jpg

bmwe36088.jpg

bmwe36091.jpg

bmwe36096.jpg

bmwe36102.jpg

bmwe36018.jpg

bmwe36024.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...