Gå til innhold

e36 coupe m-tech /// til salgs, ta kontakt ved intresse

Anbefalte innlegg

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er det orginalt med batteri foran på 318is? kjøpte meg en 318is 93 modell men har batteriet bak, men med pluss å minus pol foran.

ja, skal være foran på 4 syl, pga vektfordeling ;-)

(ikke at det har SÅ mye å si)

Skrevet

Da har jeg startet litt av opprensk og shine av motor rom delen.

har nå fåt lakket opp et insug jeg har ligende. skal gå over et spjelhus i mora og shine det.

så er det og få tak i nytt topdeksel med tia og få gjort det aksetabelt. tenkte jeg skulle prøve og shine det så gått som mulig denne helga.

Skrevet

da et toppdeksle lakert, og så har jeg et nylakert insug som venter på montering.

bestilte okså noen nye deler i dag. m3 gt splittere og nye deksler til dør håndtak på ustiden.

Skrevet

Hei hei.

gjort litt små ting i dag au. begynner å nærme seg sommarn så da tenkte jeg på en ting. må prøve montere felga og se ossen det er. syns hele tida at bilen har vært høyere foran, og faan det stemte.

målte og det var ca 10 cm høyere foran en bak. så får kjøpe noe nytt neste månde.

flgs036.jpg

flgs044.jpg

Skrevet

sotinga skal vekk, men er et så sjet og langtrklig arbe. så har prøvd å drøye det lengst mulig.

Men noen forslag på senk? som kan passe uten valsing med 19 tommera?

Skrevet

tenkte jeg skulle skru tel hælja.

etter som jeg har en bilcross bil som jeg må få i orden før årsvising. det tar et par dager. så da får jeg skru bmw tel hælja;)

Skrevet

oppdatering da;)

som vanli er det bestilt litt nye deler, denna gangen er det sidskjørt. 60/30 senken er montert. to litt ti. men vart bra.

i morra blir det litt ryding og vasking av bil. så neste helg blir det montering av sidskjørt. samt at jeg skal sette på m-tech frontfanger og bakfanger på en annen e36. regner jeg med.

her er noa bilder :)

srnk028-1.jpg

srnk030.jpg

srnk032.jpg

srnk034.jpg

srnk035.jpg

srnk038.jpg

srnk040.jpg

srnk042.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...