jensemann23 Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Her er altså m50b25 motoren med clutch på svinghjulet. Er det bare å smelle m40 girkassa rett på her? Eller må jeg sentrere eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 bare sleng den på¨. men tviler på den m40 girkassa de varer så lenge vis du skal herje litt og drive å bremse mye girene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 hm,har ikke noe annen kasse for hånden, så i første omgang blir det m40kasse og diff.. Men det er jo en smal sak å skifte ut etterpå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A. Larsen Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 etter hva jeg har hørt må du frese ut litt større plass for starteren på 2,5L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 okei, det var noen som sa noe om å file vekk noe ja. Hmm, men starterne er jo helt like ser det ut som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 er det noe man kan gjøre med vinkelsliper? Eller må jeg ha mer avansert verktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A. Larsen Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 hvis du har kasse og motor kan du jo bare måle hvor den vil ta i sprengklokka. så hvis vinkelsliperen ikke er for stor så går det sikkert fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 men er det noen som vet om det er forskjell på lengden på m40 og m50 motoren i forhold til om girkassen kommer lenger frem/bak enn før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå