Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei. Ser sikkelig bra ut dette!! Bra folk tar vare på ix`n :D

Hadde du mye problemer med å skifte drivakslingene forran??

Skal til å skifte på min nå, så jeg lurte på om du hadde noen gode råd, har hørt at det er en god del jobb med dette..??

Så vidt jeg husker så var dette plankekjøring.

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

En god ting er dog er noe å varme med ( propan/butan blanding er best bortsett fra acytylen/oxy) og en muttertrekker som kan kan jage fanden ut på flatmark, dette er en selfølge i en hver seriøs garasje :mrgreen:

Skrevet

Hei,

Har du byttet hjulager fremme på IX'en ?

Har du du evt noen gode råd/tips etc ?

Takk for alle bilder, jeg skal igjennom mye av det samme selv..

Skrevet

Nei men det skal jeg i løpet av vintern jeg har lager liggende ved siden av meg nå :) jeg skal legge ut bilde/kommentar så fort som mulig, men jeg må sette opp en løftebukk og isolere garagen først :wink: hvis du rekker å gjøre det før meg så må du gjerne legge igjen en kommentar hos meg :P

• 1 year later...
Skrevet

Har byttet lageret for lenge siden har bare ikke logget på på 100 år.

Det var litt vrient å få lagt fjerbeinet plant på pressa men etter litt shimsing gikk det bra, det du må passe litt på er å ikke legge press på støvtetningen på lageret for da går den i stykker, det gjorde den på min.

• 1 year later...
Skrevet

nå har jeg bestemt meg for å lakkere bilen og tilpasse M-tech2 og en del annet snadder.

Vel bestemt meg for betyr egentlig ferdig gjennomført, fargen ble byttet fra Arctic silver til den nye Misano red perl fra bla Audi A5.

Motoren blir sannsynlig stroket til en 3 liter etterhvert, datasprut og nye dyser er handlet inn.

Eksos anlegget er veldig spesiellt og består bla annet av 4 separate e39 M5 potter der hjulbrønnen en gang var, vel nk om det her er noen bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...