Oslo-power Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Legger ut noen bilder av bilen små ribba. Har ikke fått kjøpt inn så mye deler enda men det kommer ettervært Motoren er litt småribba Nye bremseskiver måtte man ha Som dere ser er det "litt" farlig rust på taket Måtte legge til ett bilde av pc`en jeg skal bruke i bilen Kommer flere bilder ettervært.. Innkjøpsliste: Bremseskjold (kjøpt) Bremse calipere Stempler (kjøpt) Turbokitt Ny styling (vet ikke åssen enda så kom gjerne med forslag/bilder) Soting av vinduer Effektannlegg Monovisker Hellakkering Foringer rundt hele bilen Nye hjullagere (kjøpt) Tårnavstiver (kjøpt) Bremseskiver (kjøpt) Bremseklosser (kjøpt) 12 v pc (Har mange av dem) full Kicker L7 annlegg (kjøpt) 40/60 senkesett (kjøpt) Sort skinn interiør (deler kjøpt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Blir bra dette:) Åssn turbokit skal du bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 få ut m20 motoren gå for noe annet=) gå for 2,5 24v heller=) mye artiar motor mye finere lyd og jevnere gange på den=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 få ut m20 motoren gå for noe annet=) gå for 2,5 24v heller=) mye artiar motor mye finere lyd og jevnere gange på den=) Har du penger til meg så kan det meste fikses Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Blir bra dette:) Åssn turbokit skal du bruke? Tja si det så langdt har jeg ikke kommet enda må fikse rust og lakkering først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 er jo ikke nødvendigvis så dyrt, er jo ganske så billig å hente motor og gear i sverige da:P og blir billigere og få tak i slik motor og evt selge den du har enn og bygge turbo å greier på den:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Starta i dag med å fjerne interiør og fant noe mere jobb under der.. Kommer bilder av hvordan det blir litt senere.. Fikk ikke gjort så mye i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 er jo ikke nødvendigvis så dyrt, er jo ganske så billig å hente motor og gear i sverige da:P og blir billigere og få tak i slik motor og evt selge den du har enn og bygge turbo å greier på den:P Ja det kan godt hende.. Men aner ikke hvor jeg skal finne motorer til salgs i sverige hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 ads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Nei nå var jeg igang igjen og venter spent på dem nye delene jeg har kjøpt Tar noen nye bilder i morgen Har fått ut den gammle motoren og har fått kjøpt meg en ny.. (m20b27) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Masse nye deler... Bilder kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Har også fått tak i ny motor.. Som sviver utrolig fint.. (m20b27) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå