Ole@Automote Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Skrevet Juli 23, 2008 Har verken tid eller bil til det, så jeg sendte opp en kompis med en rød Toyota MR2 Turbo Dere får gi han litt konkurranse for meg Rød MR2 er satt på "kjøre forbi" lista MR2 er heftige biler så vi får se Skulle fått med meg en tidtaker, blir vanskelig å holde øye med sånt selv når jeg er opptatt med kjøring
Espen M33 Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Har verken tid eller bil til det, så jeg sendte opp en kompis med en rød Toyota MR2 Turbo Dere får gi han litt konkurranse for meg Rød MR2 er satt på "kjøre forbi" lista MR2 er heftige biler så vi får se Skulle fått med meg en tidtaker, blir vanskelig å holde øye med sånt selv når jeg er opptatt med kjøring Slike får man jo kjøpt for et par tusenlapper. En helautomatisk og unøyaktig en med to hender veier gjerne en 70-80kg og det er jo ekstra vekt. Slik taper man fort et sekund eller to pr.runde på. Min tidtaker veier 50 gram og er nøyaktig ned til tidelen
Ole@Automote Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Skrevet Juli 23, 2008 Jeg får ta ut baksetene og reserve hjulet :whoa: ett lite problem er att det pissregner her i øyeblikket håper det blir bedre i morgo
knut_olestad Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Jeg får ta ut baksetene og reserve hjulet :whoa: ett lite problem er att det pissregner her i øyeblikket håper det blir bedre i morgo Hørte det var surt der ja. Her er et bilde av "forbikjøringsmålet" Lykke til
Ole@Automote Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Skrevet Juli 23, 2008 Og her er den som kjører forbi "krysser fingra"
Espen M33 Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Hmmm, hva i huleste har du gjort med bakskjermene dine?
Ole@Automote Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Skrevet Juli 23, 2008 Hmmm, hva i huleste har du gjort med bakskjermene dine? Jeg valsa for å få på felga jeg skal vurdere hvordan det blir etter sparkling og lakk hvis ikke så bredder jeg skjermene på M3 vis jeg sitter jo med ett lakk verksted i ryggen så det er ikke noe problem Det er forøvrig ikke felgene på bilde som blir slutt resultatet da kommer det BBS Race i magnesium 11 x 18 bak og 9,5 x 18 framme kan hende jeg går opp en halv tomme bak vi får se hva jeg finner ut
Martins Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Hmmm, hva i huleste har du gjort med bakskjermene dine? Jeg valsa for å få på felga jeg skal vurdere hvordan det blir etter sparkling og lakk hvis ikke så bredder jeg skjermene på M3 vis jeg sitter jo med ett lakk verksted i ryggen så det er ikke noe problem Det er forøvrig ikke felgene på bilde som blir slutt resultatet da kommer det BBS Race i magnesium 11 x 18 bak og 9,5 x 18 framme kan hende jeg går opp en halv tomme bak vi får se hva jeg finner ut kor er denne banen henne? bare vert på Rudskogen eg og Vålerbanene..du må no klare den der mr2en der
Ole@Automote Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Skrevet Juli 23, 2008 ACR ligger på Mo i Rana og går for å være nord europas beste bane annlegg Og jeg kan skrive under på att den er råå Når det gjelder MR2 turbo så er det en bil med mid motor som ligger veldig godt på veien, med en habil sjåfør bak rattet så blir den en formidabel motstander for min e30 M3 selv med 3,6 l M5 motor
Ola. Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Det tror faktisk jeg og.. Men har du litt kontroll på understellet ditt, å noe større bremser enn orginalt, så burde det gå greit..
Ole@Automote Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Skrevet Juli 23, 2008 Rød MR2 Turbo observert på Mo for 1 time siden uten for hotell Detta blir tøøft altså. Jeg skal gjøre hva jeg kan for å forsvare BMW`s ære
øystein andre Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 denne mr2en går godt asså satt på med han for ett par uker sia, det er maskin igunn, imponerte meg sjelden jeg holder meg fast, det måtte jeg i den der men håper nå att den ikke blåser e30en da er faktiski disse traktene fredags morgen regner jeg med, skal til lofoten
Espen M33 Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Rød MR2 Turbo observert på Mo for 1 time siden uten for hotell Detta blir tøøft altså.Jeg skal gjøre hva jeg kan for å forsvare BMW`s ære Det bruker å være en orange/blå UR registrert MR2 MK1 med turbomaskinist oppe på ACR. Om han er der, prøv å heng på han og se på sporvalget hans. Han kan banen meget godt. Den røde MR2 turboen der går helt sikkert godt, men om han ikke har kjørt der oppe før så tror jeg nok det er mange med mindre maskinister som tukter den. Får du heng på noen som kjenner banen en 10-12 runder så skal du se at rundetidene fort kryper nedover.
knut_olestad Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Prata med han i den røde nå, tok det med ro, men hadde det gøy uansett
Ole@Automote Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Skrevet Juli 24, 2008 I dag har jeg kjørt 38 mil rund oppe på ACR dagen har vært helt fantastisk, regnet i starten senere på dagen ble banen tørr og jeg fikk med meg en mann for å ta ett par runde tider, jeg var nede på 1:51 da han satt på. Kansje 20 - 30 biler til sammen og aldri kø på utslippet, helt perfekt for oss som vil kjøre I mårra må jeg bort på Mo for å se om jeg får meg ett sett nye fram dekk Må seriøst få tak i justerbare topplager sånn att jeg får justert camberen sliter mye på kanten av høyre fram hjul nå. Snakket med han i den Røde MR2`en meget hyggelig mann Ellers så var det en 323Ti som gikk i autovernet ganske kraftig. S38 motoren funker rimelig heftig, bilen føles heller ikke framtung sånn som jeg trodde den ville bli. Var også en ribba e36 M3 oppå der jeg sleit litt meg å henge på, de fleste kjørte på Gateslicks men jeg fikk da parkert en del biler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå