Gå til innhold

Racingtreffet 24. og 25. juli På ACR!!!!

Anbefalte innlegg

Morsomt og høre at bilen går bra da Ole!

Fikk da grei rundetid du og høres det ut som, med tanke på dekk du hadde (og ikke heelt fintuna motor ennå?) Eller var du fornøyd med presteringa av bilen?

Gleder meg til ny lakkjobb og BBS felger! 8)

Bilen funket over all forventing, går som ei kule heller mere og mere i rettning av M5 V10 maskin. Er veldig usikker på om jeg skal gå for det eller kjøpe meg en Z4M og bygge på kompressor mating 8)

Lakk jobb kommer til vinters det blir stas, kommer til å gå noen 100 tusen til ser det ut til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

M5 V10 i M3 e30... Droool sier bare jeg..

Drømmebygg, foruten at jeg ville hatt det umulige, nemlig V10 SMG i det karosseriet :D Det er vel tilnærmet umulig sku jeg tru.. :( Må ha med bmw ingenørene for å kode bort massee canbus isåfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 V10 i M3 e30... Droool sier bare jeg..

Drømmebygg, foruten at jeg ville hatt det umulige, nemlig V10 SMG i det karosseriet :D Det er vel tilnærmet umulig sku jeg tru.. :( Må ha med bmw ingenørene for å kode bort massee canbus isåfall ;)

Dette er nok mulig i og med att det finnes Datasprut med mulighet for SMG giring :wink: Jeg må snakke med elektronik ekspertene mine om hvor mye arbeid dette vil bli å få til, hvis det viser seg vanskelig så kjøper jeg custom manuell kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har verken tid eller bil til det, så jeg sendte opp en kompis med en rød Toyota MR2 Turbo :)

Dere får gi han litt konkurranse for meg :)

Rød MR2 er satt på "kjøre forbi" lista :lol: MR2 er heftige biler så vi får se 8)

Skulle fått med meg en tidtaker, blir vanskelig å holde øye med sånt selv når jeg er opptatt med kjøring :twisted:

Tror nok at jeg må gi tapt mot maskineriet ditt :P Men neste år har jeg gateslicks og letta bilen litt,så da blir jeg ikke enkel :D Noen bilder og filmklipp fra torsdagen her:

http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=51&t=29137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare krysser fingra for att jeg er hjemme da jeg 8) var kjempe skøy det treffet der:-D

Ja,får håpe du er hjemme,og at du ikke koster p+å for mange hundre tusen,for jeg har maks råd til 50000 i året!Er fornøyd med bilen da.Har ikke kosta mere enn 180.000-200.000 alt i alt(kjøpte for 120)på 2 år. Klarte å holde skylinen 2 ganger ei hel runde jeg,og er storfornøyd :P Skal trene masse i trollstigen frem til neste år,men ikke i kveld.På grand å drikke øl i kveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...