Magge Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Noen som vet hvordan jeg kan justere takluka på e38. Vil tro det er samme som på e39, uten jeg vet ette sikkert. Luka har seget litt ned i bakkant, når den står lukket. Men heldigvis leker den ikke. Ser bare litt teit ut. Prøvde å skru ut en skrue på hver side, som jeg bare når tak i når bilen står i stuk. Men klarte ikke å justere noe på luka. Kan det være klipps eller noe som har gått til h.... Eller er det justering som må til??
mhane Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Bumper denne, da jeg kunne tenkt meg å finjustert litt jeg også.
nokiaas Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Her er en oppskrift, men det er for "moon roof" er ikke sikker på om du har det, eller om det er ganske likt? http://www.meeknet.co.uk/E38/Moonroof/Index.htm
mhane Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Ser ut som han mener at glasstakluke går under betegnelsen måneluke?? Uansett så skal jeg sjekke ut om denne oppskriften kan brukes.
Magge Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 Takker for svar:) Dette kan se ganske så rikti ut ja:) skal ut å prøve med en gang
mhane Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Gi tilbakemelding da, jeg kikket raskt på det og ble litt usikker med det samme. Ser trangere ut med meg enn på bildene, men det er vel muligens bare bildene som lyver litt.
Magge Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 Er ganske sikker på dette er rikti. Prøvde det i går, men var desverre 1 av skruene som var helt uten spor. Er nok noen som har vert der før ja. Sikkert derfor luka har detti ned i bakkant. For dårli tighta til. Hadde litt dårli tid i går, så fikk ikke tatt ut den siste skruen. Skal ta det i dag, må se om jeg kommer til med en tang eller noe annet lurt. Skal gi tilbakemelding når jeg har fått justert luka
mhane Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 kjempeflott. Skal se om jeg får tid til å se på saken jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå