Oslo-power Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Noen som vet om noen som lager/selger carbon panser til e30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Ebay men koster litt i frakt .Og ikke sikkert det er helt heller . Om du vet om noen som skal ha hjem en bil fra usa kan dem legge det i bilen...... Jeg vil å ha carbon panser E30M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Mener å huske at du kan få kjøpt det gjennom BS-bildeler ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Ebay men koster litt i frakt .Og ikke sikkert det er helt heller . Om du vet om noen som skal ha hjem en bil fra usa kan dem legge det i bilen...... Jeg vil å ha carbon panser E30M3 Skal til tyskland å kjøpe noen ting så kan se om jeg får smugla det med meg inn derrefra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Adolfsson i Sverige tillverkar kolfiberdelar. http://www.acm-ab.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå