Gå til innhold

sparco evo bøttestoler selges! :)

SiohZ
 Share

Anbefalte innlegg

hei!

selger sparco stolene mine snarest! om du har et komplett interiør liggende til en e36 cupè er jeg veldig intresert i og bytte med deg:) men kan selge stolene også:) stolene er behagelige å sitte i di er svarte og minimalt slitt. er vell kunn et pittelite hull i passasjer setet. Det er 1 STK sparco evo pluss og 1 stk sparco evo 2. evo pluss er litt større men di er helt lik i utsenet. begge stolene er svarte som vist på bildet!

http://www.ogracing.com/images/products ... S-SEAT.jpg

kom med bud!

ta kontakt!

SiohZ1337@gmail.com

93042484

eller send en PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke når fia godkjenningen går ut.. er understell på begge. men går kunn ant og bevege fører stolen fram og til bake. d lille hullet på stolen er i et av "putene" og kan lett byttes ut for en billig penge. men er et lite hull vises nesten ikke. er ikke sikker på hva jeg skal ha for stolene. har et bud på 1500,- for 1 men dette er for lite. er det ingen som har et interiør jeg kan bytte mot? kan evt betale mellomlegg om d er et f.eks strøket vader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stolene koster ca 5000,- nye. stolene finnes ikke slitte.. ser nærmest ny ut foruten om d lille hullet i den ene puten. så 2500,- skal jeg ha per stol. evo pluss stolen er litt dyrere da. men 2500,- skal jeg ha. ellers beholder jeg dem til evt banekjøring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...