SteffenM2 Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Mitt poeng, er at det er ikke drifting å klare litt vinkel i hele langsvingen med svak røyk, en og annen gang..Skal en drifte trenger en mer enn 150hk.. Skal en sladde i kryss i sentrum, så holder det vel til en viss grad.. Hvis du mener at 150hk ikke holder, kan ikke du forklare meg hvorfor diverse Corolla AE86 er med 130-150hk drifter som bare det? Alt det står på er understell.
Bimmerlars Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 10 grader negativ camber bak så bare dekksiden er nær asfalten, da sladder alt
Thomaz Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Det meste går på åssen bilen er satt opp.. Litt effekt er jo ikke å forakte skal det flyte fint..
Gjest Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 .. Skal en sladde i kryss i sentrum, så holder det vel til en viss grad.. hallo? Dersom det er stilen din, trur jeg du skal holde deg til nevnte 34hk som nevnt tidligere i tråden. Trur du vil ha godt av en titt på denne filmen.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=94056 For det første; HVORDAN i alle dager klarer du å konkludere med det? Jeg har lest hele innlegget du delvis har sitert og kan ikke begripe hvor det eventuelt måtte stå at han insinuerer det!? Det er jo forøvrig helt rett som han sier, skal man sladde i et kryss i sentrum trenger man pokker ikke mer. En donut får man til selv med 34hk og godvilje. En ting er sikkert, du vet ikke mye om Ola. Hadde du sett diverse filmer og vist hvilke biler han har hatt/bygd hadde du **** ****. Hva pokker har den filmen du linker til med denne tråden å gjøre? Makan til oppførsel Komme her og skjelle ut en respektert forumdeltaker 3 måneder på overtid! Ville seriøst vurdert framgangsmåten Mr.iskald haha.. rolig nå blir bare så provosert over å se folk, respektert eller ei, komme med gode forslag til trafikalt idiotiske manøvre som setter seg selv og enda viktigere andre i fare. Sladde i sentrum, er like jævla dumt om du har 34 hk eller 1034hk. Det er udiskutabelt. Den dagen noen river med seg en barnevogn med bakskjermen under "drifte" trening i sentrum blir nevnte film meget aktuell. Jobber selv på veien å ser MYE idiotisk og livsfarlig kjøring så har derfor lav terskel for og si hva jeg mener om slikt.
Wendel Skrevet Oktober 18, 2008 Skrevet Oktober 18, 2008 Mitt poeng, er at det er ikke drifting å klare litt vinkel i hele langsvingen med svak røyk, en og annen gang..Skal en drifte trenger en mer enn 150hk.. Skal en sladde i kryss i sentrum, så holder det vel til en viss grad.. Hvis du mener at 150hk ikke holder, kan ikke du forklare meg hvorfor diverse Corolla AE86 er med 130-150hk drifter som bare det? Alt det står på er understell. Så du mener at en boble med 34hk kan du ut å drifte med sålenge understellet er satt opp riktig? Og som Ola nevnte her tidligere så er det ganske stor forskjell på en AE86 og en E36. Skiller ihvertfall rundt 400kg.. Som er relativt mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå