arne-vig Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Her er sommergliset mitt. Veldig kjekk bil i veldig god stand. Fine seter,m-tech2 ratt,girkule fra e46 med lys,xenon,skinn,grenrør,chip,effektanlegg,senket, og ikke minst det viktigste= 4 nakkestøtter. Noen som vet om en vindskjerm eller hva det heter, som er tilsalgs? Er interessert. Her er noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Pent! =) Vindskjerm er digg! Du merker vesentlig forskjell altså.. Har dette selv i min E36 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 fin bil du har der enig me deg om dei nakke støttene, liker godt med vinge på e-30 cab og, blir netså så lange uten, men de er jo småk og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 Har montert en liten leppe på bagasjelokket.(E46 m3 look) Synes den gjør mye på utseende uten og være for stor, jeg liker ikke store vinger, men som sagt en smakssak ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå