S.Arnesen Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Har en ps2 stående som jeg ikke trenger lenger. følger med 30+++ spill, husker ikke hvor mange det var. har alle need for speed spilla blandt annet, grand turismo 3 og 4, resident evil 4, silent hill 3, smackdown vs raw og smackdown:here comes the pain. har også alle gta spilla som er sluppet til ps2. lista er lang, husker ikke halvparten av spilla. guitar hero legends of rock med gitar følger også med. følger med3 kontroller, den ene er trådløs. Ratt og pedaler følger også med... Setter prisen til 1800kr syns ikke det er for galt.... bud blir vurdert, med unntak av skambud...
TSL Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 det er intresse for dette. pm meg med komplett spill liste så skal jeg komme med et bud
S.Arnesen Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 har en liste over de spilla jeg har: -soldier of fortune -turok evolution -manhunt -airblade -need for speed underground -need for speed underground 2 -need for speed carbon -need for speed most wanted -need for speed pro street -resident evil 4 -Gta 3 -Gta vice city -Gta san andreas -Gta liberty city stories -Smugler's run -grand turismo 3 -gran turismo 4 -conflict zone -stuntman -stuntman egnition -red faction -monster jam -midnight club dub edition -driver parallel lines -world rally championship -The fast and the furious tokyo drift -ace combat the belkan war -gudfaren -driver 3 -silent hill 3 -cold winter -tomb raider legends -Gta liberty city stories -battlefield 2 modern combat -Goldeneye rougue agent -007 agent under fire -killzone -gitar hero 3 legends of rock m/gitar -Smackdown vs raw -smackdown here comes the pain Tror det var alle...
S.Arnesen Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 null interresse? er om nevnt lov å komme med bud....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå