maasoey Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Hva er det som har skjedd med dørhåndtaket på høyre bakdør? Plasten knakk, rett og slett. Men er byttet nå. Har delebil jeg plukker sånn småtteri av Delebil kan medfølge, mot vrakpant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emileirik Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Jeg holder på og vurdere om jeg skal ta meg en tur oppover for å se den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Må du bare gjøre Bør gjøre det før tirsdag/onsdag da. Jeg drar på jobb på tirsdagen, og tar med meg bilen sørover for å bytte clutch, og samtidig ha en bil der nede. Presterte å kveste mine foreldres bil, så de har Passaten til låns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emileirik Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Må du bare gjøre Bør gjøre det før tirsdag/onsdag da. Jeg drar på jobb på tirsdagen, og tar med meg bilen sørover for å bytte clutch, og samtidig ha en bil der nede. Presterte å kveste mine foreldres bil, så de har Passaten til låns. Hvor lenge blir du borte? Passer ikke helt for meg i ukedagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Jeg er borte 12 dager om gangen. Men denne gangen drar jeg sørover litt tidligere. Kommer hjem fra Trøndelag 28. September. Drar sørover på tirsdag/onsdag. Kan komme til Mosjøen før jeg kjører sørover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kanari87 Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Ja, det er den. Har muligens en byttehandel på gang. Men den er her enda, så er bare å komme med et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emileirik Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Jeg er borte 12 dager om gangen.Men denne gangen drar jeg sørover litt tidligere. Kommer hjem fra Trøndelag 28. September. Drar sørover på tirsdag/onsdag. Kan komme til Mosjøen før jeg kjører sørover Jeg får dessverre ikke tid, så da får vi bare holde den av til etter at du kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Akkurat nå er bilen i Trøndelag. Nærmere bestemt Rissa / Kvithyll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emileirik Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Akkurat nå er bilen i Trøndelag.Nærmere bestemt Rissa / Kvithyll. Send en PM når bilen og du er i Sandessjøen da. Så avtaler vi et møte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Akkurat nå er bilen i Trøndelag.Nærmere bestemt Rissa / Kvithyll. Send en PM når bilen og du er i Sandessjøen da. Så avtaler vi et møte da Will do Ingen i Trøndelag / Møre som er interresert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Jeg er intressert, men må få solgt e36 først Bor under 1time fra rissa. tar kontakt visst jeg får solgt den andre bilen i tide:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Der var time hos verksted bestilt *Bytte av hjullager *Bytte av eksosoppheng/pakninger *Bytte av CLUTCH - endelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Nå har den helt ny clutch! Ble bra Nytt eksosoppheng og pakninger er også montert, slutt på den lille frieksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Om du hadde vært interisert i bytte i min e46 med mellomlegg fra din side så kunne jeg vært interisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg