marararius Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Har tenkt å sette inn bilen til verksted nå, å få orden på kjølesystemet på den, fordi jeg ikke gidder å prøve mer selv, og er dritt lei hele bilen akkurat nå.. Noen andre som har hatt bilen på verksted i Grenlandsområdet her, og kan anbefale noen som er greie på pris, og gjør en bra jobb? Hvordan er det å bruke verkstedet på Bilsalongen for eksempel? Har en følelse på at det er dyrt, men de har jo sikkert peil på det de driver med der oppe, siden de driver med BMW liksom..
RobertN Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Det aller beste du kan gjore er vel og sette den hos motorteknikk men de er jo dyre da. Ellers sa har jeg hatt bilen hos hegna maskin pa stokkevannet ved europris der. Har bare positiv erfaring etter det besoket, men annet enn det har jeg ikke noe og anbefale.
RobertN Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Motorteknikk? De ligger vel en del under bmw, er ikke sikker pa hvor mye men.
bmw328 Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 motorteknik tar 850kr timen menere jeg og bilsalongen tar over 1000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå