BmwHåkon Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Har lyst å skaffe med haifinne antenne da jeg har en stygg vanlig antenne som stikker 30cm ut av bakruta på min e46. noen som veit hvor jeg kan få tak i sånn type antenne som tar inn fm-signaler? eller om dette passer ved evt kontakter eller noe? noen som har bytta detta før som har noen tips/råd?
morteym Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 De fleste har integrert i bakruta som ikke synes. Tror det er varmetrådene som fungerer som antenne? J Det høres ut som utrolig mye jobb å begynne å lage hull i taket og demontere taktrekk inni for å få en fm-antenne (hvis det går) som ser veldig harry ut, spesielt hvis man ikke har orginal navi.
bmwomar Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Haifinnen er vel antenne for telefon, jeg har byttet antenne på min e46, for å få haifinne. Den var for telefon,kjøpr hos schmiedmann
ChrZZ Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Haifinnen er vel antenne for telefon, jeg har byttet antenne på min e46, for å få haifinne. Den var for telefon,kjøpr hos schmiedmann Trodde den var til GPS jeg. Ihvertfall GPS og telefon isåfall.
BmwHåkon Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Skrevet Juli 24, 2008 syns ikke det er mye harry hvis du får satt på en ordentlig haifinne men.. Etter det jeg har lest så kan man få tak i sånn antenne til GPS, FM, telefon og TV signaler.. fant en på ebay igår til rundt 600,- .. men syns det så ut som det var litt rar form på den. Men jeg har antenne som stikke opp fra bakruta. så det vil vel si at det blir høl i bakruta hvis jeg fjerner den da:S
Gunnar Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Haifinnen er for telefon og/eller GPS ja. Radio ligger i bakruta. Har du ekstern radioantenne, så er det noe drit noen har satt på fordi de ikke har gitt antenneforsterkeren på-signal når de har rota med uoriginal stereo. Så klager folk på elendig radio i BMW, og setter på noe grusomt uoriginalt utenpåliggende møkk...
bmwomar Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Du får kjøpt antenne med monteringsett hos schmiedmann. Måtte jukse litt for å få trekt inn kabeln på touring da, men der funker. Telefon-antenne "haj-finne" org. BMW Alle modeller Varen er original Varenummer: BMWHAJF Pris excl. Moms: NOK 748,00 (€ 91,62) Pris inkl. Moms: NOK 935,00 (€ 114,52) sett Sett inkl. monterings-sett! Det skal ikke bores hull i taket hvis antennen ikke skal være aktiv! Antennen er til E46 modellen, men kan monteres på alle modeller hvis den ikke skal være aktiv! Vis Detaljer --------------------------------------------------------------------------------
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå