Beemer1 Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 slik ser da min bil ut:p bilder av før og etter omlakkering. bare å kommentere ,gjerne posetivt å negativt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Hvor ble det av bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beemer1 Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 trur eg bomma litt på den opplastings teknikken:p skal prøve igjen nu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Så bra ut den Ikke beste bildene men.. Må få lagt ut noen skikkelige Godt å se noen som ikke kjører Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beemer1 Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 tusen hjertelig takk for d! skal få ordnet nye og bedre bilder , har satt i grøftelys nå , ser bra ut med hella angel eyes å grøft! har alltid hatt lyst på coupe men ,fire dører er praktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Du får trøste deg med at du er ikke den første med ett innlegg som ikke for lagt ut bilder Så ut til å vere en fin bil.. Enig med marararius med det er fint at det ikke bare kommer coupeer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beemer1 Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 hehe bra det ikke er bare meg som har fått det til! tusen takk! gøy at noen syns den er fin uten og kalle den "kebabtralle" "pakkisvogn" slik som di fleste gjør:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 For å si det sånn så tror jeg det er det siste du får høre om bilen din her inne det du kankje skulle vurdere er å bytte ut di chrom speila og dørhåndtak, det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beemer1 Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 hehe det er godt å høre! vel plastic fantastic er ikkeno for meg så de er jeg nok enig med resten! har du bmw selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 japp! søk på nicket mitt så finner du tråd om min Bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beemer1 Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 fin bil du har /hadde! fått deg e46 nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Fin bilde dette ja med rett farge:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Fjern den fæle chromen så har du kommet langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Overskriften på tråden var jo bare genial i sin enkelhet,da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe1234 Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Kjem du i fra stryn? Såg bilen din der for en mnd tid siden Hadde burgunder coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå