Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvorfor selge egentlig?

Trenger egentlig et noe litt mer familie-tilpasset kjøretøy. Er ikke helt ultimat denne med 2 unger... + konemor ikke er helt tilfreds :shock::lol:

Skrevet
Hvorfor selge egentlig?

Trenger egentlig et noe litt mer familie-tilpasset kjøretøy. Er ikke helt ultimat denne med 2 unger... + konemor ikke er helt tilfreds :shock::lol:

har ikke du en E46 som du brukte da jeg henta ratt også da? da trenger du da ikke noe anna bil :wink:

Skrevet
Hvorfor selge egentlig?

har ikke du en E46 som du brukte da jeg henta ratt også da? da trenger du da ikke noe anna bil :wink:

Det var en E91 :wink: , den bruker konemor mest. Men er som regel en som kjører til barnehagen og den andre henter..... 2 barnestoler, 2 vogner og kanskje en sykkel hvis minsta "bestemmer" seg for det :wink:

Skrevet
Syntes heller du bør lagre denne i garasjen og stelle pent med den, så jeg kan kjøpe den av deg hvis jeg noengang skulle få råd til det ;)

Råd...., det er jo sånn vi har banker til :wink::lol:

Skrevet
Syntes heller du bør lagre denne i garasjen og stelle pent med den, så jeg kan kjøpe den av deg hvis jeg noengang skulle få råd til det ;)

Råd...., det er jo sånn vi har banker til :wink::lol:

Dårlig gjort å sette griller i hue på meg :evil::P

Som 21-åring uten sikkerhet, kjærring, kid, leilighet og et billån fra før av så tror jeg egentlig ikke de er så medgjørlige heller :cry:

Synd egentlig, for hadde jeg hatt spenna så hadde jeg kjøpt denne bilen på flekken...

Skrevet
denne var ett og slett fantastiskfin.

hva er prisen på denna a?:D

Selger den for 175 000,-kr :!: .

Skal sies at jeg har påkostet den over 25000,-kr i deler(inkl 4 nye 18" sommerdekk) siden i sommer.

I tilegg er bilen lakkert i 2008 før jeg kjøpte den!

Skrevet
ser noen i tråden her påstar en 328 går like godt som en 3 liters M 286 hester til 180-200.

Dette kan vel umulig stemme?

Det var vel da snakk om min gamle 328 som hadde 250Hk og var lettere enn M3´coupe. Den gjorde faktisk det :wink:

Men denne Compacten går BEDRE + at denne KUN veier ca 1230kg og i tillegg har 3,46 utveksling på diffen.(kontra vanlig 3,0 som har 3,15diff)

+ at den også har overdim reimhjul på servo,vannpumpe og dynamo i tillegg til E46 M3 reimhjul på veiva :P:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...