Spiritus Sancti Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Hvorfor selge egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Hvorfor selge egentlig? Trenger egentlig et noe litt mer familie-tilpasset kjøretøy. Er ikke helt ultimat denne med 2 unger... + konemor ikke er helt tilfreds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Kjøp deg en e36 touring meg b32! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Hvorfor selge egentlig? Trenger egentlig et noe litt mer familie-tilpasset kjøretøy. Er ikke helt ultimat denne med 2 unger... + konemor ikke er helt tilfreds har ikke du en E46 som du brukte da jeg henta ratt også da? da trenger du da ikke noe anna bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Hvorfor selge egentlig? Trenger egentlig et noe litt mer familie-tilpasset kjøretøy. Er ikke helt ultimat denne med 2 unger... + konemor ikke er helt tilfreds har ikke du en E46 som du brukte da jeg henta ratt også da? da trenger du da ikke noe anna bil Det var en E91 , den bruker konemor mest. Men er som regel en som kjører til barnehagen og den andre henter..... 2 barnestoler, 2 vogner og kanskje en sykkel hvis minsta "bestemmer" seg for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Syntes heller du bør lagre denne i garasjen og stelle pent med den, så jeg kan kjøpe den av deg hvis jeg noengang skulle få råd til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Syntes heller du bør lagre denne i garasjen og stelle pent med den, så jeg kan kjøpe den av deg hvis jeg noengang skulle få råd til det Råd...., det er jo sånn vi har banker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 ja er jo svert med penger i dem om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Syntes heller du bør lagre denne i garasjen og stelle pent med den, så jeg kan kjøpe den av deg hvis jeg noengang skulle få råd til det Råd...., det er jo sånn vi har banker til Dårlig gjort å sette griller i hue på meg Som 21-åring uten sikkerhet, kjærring, kid, leilighet og et billån fra før av så tror jeg egentlig ikke de er så medgjørlige heller Synd egentlig, for hadde jeg hatt spenna så hadde jeg kjøpt denne bilen på flekken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 denne var ett og slett fantastiskfin. hva er prisen på denna a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 ser noen i tråden her påstar en 328 går like godt som en 3 liters M 286 hester til 180-200. Dette kan vel umulig stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 kjøper motorsport felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Pen Compact:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 denne var ett og slett fantastiskfin. hva er prisen på denna a? Selger den for 175 000,-kr . Skal sies at jeg har påkostet den over 25000,-kr i deler(inkl 4 nye 18" sommerdekk) siden i sommer. I tilegg er bilen lakkert i 2008 før jeg kjøpte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 ser noen i tråden her påstar en 328 går like godt som en 3 liters M 286 hester til 180-200.Dette kan vel umulig stemme? Det var vel da snakk om min gamle 328 som hadde 250Hk og var lettere enn M3´coupe. Den gjorde faktisk det Men denne Compacten går BEDRE + at denne KUN veier ca 1230kg og i tillegg har 3,46 utveksling på diffen.(kontra vanlig 3,0 som har 3,15diff) + at den også har overdim reimhjul på servo,vannpumpe og dynamo i tillegg til E46 M3 reimhjul på veiva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå