Kaat Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Hei Har en 1999 bmw e46 med orginale frontlykter. Var ute å så ista på dem og var litt overasket over hvordan tilkoblingen på lysene var. Det jeg lurer på er om det går ann å montere kitt på disse lyktene eller om jeg i tilegg må ha nye lykter. På andre biler er det jo en liten klips som holder fast pæren. Men her var det en annen tilkobling. Noen som har montert xenon kit på oginale bmw lykter? mvh kim
e46diesel Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Jepp det går å montere ettermonterings kit før xenon, men du må kjøpe overganger som du bruker for å feste pærene... Har liggende nær og fjærnlys til e 46 du kan få kjøpe, jeg har brukt de i 2 måneder, 1500kr, det er med overgangen da så det er billi. er 6000k Karl Rune
Kaat Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Skrevet Juli 24, 2008 aha kjapt svar:) takk.. Men trenger jo egentlig ikke lyktene dine hvis de er lik de jeg har... altså orginale.. Men vet du hvor jeg kan få kjøpt overgangene?
Mons1 Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Hvilken firma var det som selger Xenon-kit'ene? Jeg har orginale Bi-Xenon, men er en av mange "uheldige" der Xenon-lysene ikke er helt friske og ingen finner ut hva som er galt. Selv ikke BMW i Tromsø klarte å finne ut og ville bytte begge lyktene framme til 10000kr stk. Jeg mener å ha hørt at man kan bytte ut de orginale med erstattere. Da pærene allerede står i lyktene, så slipper jeg jo å bytte dem RS Jepp det går å montere ettermonterings kit før xenon, men du må kjøpe overganger som du bruker for å feste pærene...Har liggende nær og fjærnlys til e 46 du kan få kjøpe, jeg har brukt de i 2 måneder, 1500kr, det er med overgangen da så det er billi. er 6000k Karl Rune
Kaat Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Skrevet Juli 24, 2008 Hei Mons1 Vet ikke helt hvordan det blir på din bil.. Men får kittene til ca 500 per stykk på ebay pluss moms da... fant forresten overgangene på ebay også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå