Jealous_much Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Vurdere og selge mitt e30 323 prosjekt... Senket 40/40, Borra/slissa bremser fremme/bak 25% sperre Momo stoler (lite hull i fører stol) 325 motor i bra stand. Porta topp med kvass kam osv.. Rustfritt grenrør/eksos Alpina front med ekstralys.. Zender? Sideskjørt og ræv.. Tsw Felger. Kan følge med M-tech2 Vinge, icc front +++ Mangler: Foring vindusvisker, 1 stag som ikke er festet.. Ettermontert takluke som ikke funker sikkelig. Litt rust rundt om.. El vindu fører side. Denne går ekstremt bra og kan prøves, da uten skilt Jeg trenger ikke selge skambud ignorers.. Ser litt bedre ut enn på dette bildet, har montert ny svart grill osv.. Jeg kan ta noen nye bilder hvis ønskelig.. Tar R sykkel i bytte 97mod+.. Kan også følge med 2 komplette 885 topper og komplett 325motor, 3 260 kasser+++ Da ved høyere pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Prisantydning, km. stand, gjerne litt fleire bilder. Motorbytte? Er det godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Hei, er ikke interresert i bilen, lurer bare på hva ligger antall hk på med det du har gjort med motoren? takk hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Er ikke sikker på hvor mange hester motoren ligger på, vil ikke si noe uten å benke den.. Det er stor forskjell fra orginal.. Flere bilder og info kommer i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Motorbytte er ikke godkjent, men er bare å vise den på BT og godkjenne den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Pris er jeg usikker på. Jeg vil selge alt jeg har liggende av e30 samlet. Noe av det jeg vet jeg har liggende: Komplett 325 Motor med ledningsnett og kasse. 3 Getrag kasser M-tech2 vinge Noen sideskjørt av ukjent merke Rieger infinity sideskjørt Icc Front 2x m20b25 Blokker med veiv og stempler som er demontert og honet. 2x 885 topper komplett med innsug osv Nytt: T3/T4 Turbo, Turbo grenrør, V-Flens, Dump, BTR, cosswort intercooler, luftfilter.. Styreledd H/V Facelift Ekstralykter Div Foringer Shadowline Grill. (Grill som står på bil er også ny) Noe av det jeg kommer på. Ta dette i betraktning ved evt bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind_1989 Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 you got pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg