robel Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Når jeg en sjelden gang av og til skal burne ut av et kryss eller noe, er det akkuratt som om hele bakakslingen spretter bortover.... Hva er det da som er gærent?
NeonMuffler Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 har samma "problem" med min e30, den har en tendens til å sprette når jeg sladder
Fliid Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Travers foringene som synger på siste verset, kan være i kombinasjon med sliten diff foring. Nr3; Travers foringene: http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/11668.gif Nr13; Diff foring: http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/11647.gif
B_K___ Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Støtdempere kan også spille inn på dette fenomenet=)
GiljeN Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 hadde samme problem på en 318 , da var det bolten som går gjennom diff foringen som hadde knekt
Fliid Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Støtdempere kan også spille inn på dette fenomenet=) Det vil du da ærlig talt merke ved annen kjøring og. Her blir det jo presisert " burning" .
Snake Oil Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Støtdempere kan også spille inn på dette fenomenet=) Det vil du da ærlig talt merke ved annen kjøring og. Her blir det jo presisert " burning" . Og demperene har ikke noe å si fordi atte??? Hva kommer denne Sprettingen av da?av og til kan man se at hjulene beveger seg opp og ned ved burning.trenger ikke å være gåen,men mulig for myke? hjelper det om de hadde vært justerbare i begge retninger kanskje? jeg syns det er litt rart at en sliten difforing kan gjøre alt dette,for om man har nok pulver så kan denne sprettingen lett pulverisere hele diffen.til og med de store bitene,og da er det krefter ute og går... Mangen som sliter med dette,og jeg har enda ikke hørt noen som kan sette fingeren direkte på problemet eneste som er sikkert er at ting som står fast spretter ikke.
robel Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Skrevet Juli 25, 2008 Så dere driver å sladder å burner dere a gutta Nei bilen er entusiast kjørt og brukt kun på fine søndager i maks 60 km/t! Takker for svar alle, får se hva jeg finner ut
Bmwfanatic Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 har vært plaget med samme problemet med gamle opeler jeg (oftest stiv aksling, husker ikke om omega'n var sånn) vet ikke helt hva jeg skal om problemet men, annet enn att det er fryktelig irriterende.. det spretter seriøst dritfælt, nesten så bilen hopper i været
janerik171187 Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 jeg har ikke det problemet, men igjen så har jeg nye foringer i bakstillinga (ikke difforing men alle andre) så hvis dempere etc virker som at er greit så skader det nok ikke å sjekke foringene. E30 320'n btw
Ole@Automote Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Det som stortsett forårsaker dette fenomenet er att diffen først begynner å hoppe opp og ned for så å dra med seg hjula på samme bevegelse, så step 1 er å skifte diff foring. Hvis det ikke virker så er det foringer på bære armer og støtdempere som står som step 2. Hvis ikke noe av dette hjelper fyll tiger bensin i stedet for kenguru bensin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå