Sveddi Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 http://www.haugesunds-avis.no/article/2 ... 58/AKTUELT Har vore fart inni bildet her ja å kansje andre ting siden fører er borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 jaja, lyktestolpen knakk! måtte ha hatt litt stor fart da ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h_anti Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Den bilen kjørte forbi meg rett før en skarp sving nord for Årabrot. Jeg måtte bråbremse, to biler som kom i mot måtte ut i grøfta for å unngå å bli truffet. Bildene viser bremsesporene til den sorte BMWen. Utforkjøringen skjedde ca en kilometer lenger fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Hvis han foretok en forbikjøring her, på bakketopp og like før sving, vil jeg si vedkommende ikke er skikket til å kjøre bil. Tosk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristofferV Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 tydeligvis en person som akkurat har fått lappen og hadde noko å bevise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Noen som vet hvilken modell det var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Altid noen som akkurat har fått lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 tydeligvis en person som akkurat har fått lappen og hadde noko å bevise Ok? Usaklig kommentar spør du meg. Men jeg kan være enig i at han hadde noe å bevise.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Det området der med den bakketoppen er ikke smarteste plassen å trø på med sving rett etter bakketoppen. Kalles idiotkjøring, eller ukjent i området... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå