Sveddi Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 http://www.haugesunds-avis.no/article/2 ... 58/AKTUELT Har vore fart inni bildet her ja å kansje andre ting siden fører er borte
zuir4m Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 jaja, lyktestolpen knakk! måtte ha hatt litt stor fart da ja:P
h_anti Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Den bilen kjørte forbi meg rett før en skarp sving nord for Årabrot. Jeg måtte bråbremse, to biler som kom i mot måtte ut i grøfta for å unngå å bli truffet. Bildene viser bremsesporene til den sorte BMWen. Utforkjøringen skjedde ca en kilometer lenger fremme.
Dr_S Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Hvis han foretok en forbikjøring her, på bakketopp og like før sving, vil jeg si vedkommende ikke er skikket til å kjøre bil. Tosk..
KristofferV Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 tydeligvis en person som akkurat har fått lappen og hadde noko å bevise
Hans Thomas Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 tydeligvis en person som akkurat har fått lappen og hadde noko å bevise Ok? Usaklig kommentar spør du meg. Men jeg kan være enig i at han hadde noe å bevise..
Sveddi Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Skrevet Juli 25, 2008 Det området der med den bakketoppen er ikke smarteste plassen å trø på med sving rett etter bakketoppen. Kalles idiotkjøring, eller ukjent i området...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå