matsrh Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Han som hadde bilen før deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 syntes egentlig ikke denne bilen er så mye jeg... skjønner ikke hvorfor alle skryter den så opp er jo en gammel bil... haha ^^ jo takk begynner å bli gammel din og etterhvert hihi ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Han som hadde bilen før deg eller? neinei, var ett eldre ektepar i drammen som hadde bilen føre meg, men føre det vet jeg ikke, den er jo deroppefra ett sted(?) Men kjenner Egil fra andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 syntes egentlig ikke denne bilen er så mye jeg... skjønner ikke hvorfor alle skryter den så opp er jo en gammel bil... haha ^^ jo takk begynner å bli gammel din og etterhvert hihi ^^ ja, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 syntes egentlig ikke denne bilen er så mye jeg... skjønner ikke hvorfor alle skryter den så opp er jo en gammel bil... haha ^^ jo takk begynner å bli gammel din og etterhvert hihi ^^ ja, hehe... bra d : - D jo gamlere jo bedre ::::: PpPpPpPpPpPpPp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Han som hadde bilen før deg eller? neinei, var ett eldre ektepar i drammen som hadde bilen føre meg, men føre det vet jeg ikke, den er jo deroppefra ett sted(?) Men kjenner Egil fra andre ting Ja er oppe herfra. Fikk se bilde av felgene dine når Egil var å så på prosjekt bilen min i går når han besøkte pappa. Var det du som hadde et verksted med motorer linet opp på ene siden og deler overalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Han som hadde bilen før deg eller? neinei, var ett eldre ektepar i drammen som hadde bilen føre meg, men føre det vet jeg ikke, den er jo deroppefra ett sted(?) Men kjenner Egil fra andre ting Ja er oppe herfra. Fikk se bilde av felgene dine når Egil var å så på prosjekt bilen min i går når han besøkte pappa. Var det du som hadde et verksted med motorer linet opp på ene siden og deler overalt? Hehe mulig d er meg, broren min og faren min som har det verkstedet hvertfall :-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 syntes egentlig ikke denne bilen er så mye jeg... skjønner ikke hvorfor alle skryter den så opp er jo en gammel bil... haha ^^ jo takk begynner å bli gammel din og etterhvert hihi ^^ ja, hehe... bra d : - D jo gamlere jo bedre ::::: PpPpPpPpPpPpPp jepp... akkurat som eierne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Han som hadde bilen før deg eller? neinei, var ett eldre ektepar i drammen som hadde bilen føre meg, men føre det vet jeg ikke, den er jo deroppefra ett sted(?) Men kjenner Egil fra andre ting Ja er oppe herfra. Fikk se bilde av felgene dine når Egil var å så på prosjekt bilen min i går når han besøkte pappa. Var det du som hadde et verksted med motorer linet opp på ene siden og deler overalt? Hehe mulig d er meg, broren min og faren min som har det verkstedet hvertfall :-P Ja, han snakket om det, bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Han som hadde bilen før deg eller? neinei, var ett eldre ektepar i drammen som hadde bilen føre meg, men føre det vet jeg ikke, den er jo deroppefra ett sted(?) Men kjenner Egil fra andre ting Ja er oppe herfra. Fikk se bilde av felgene dine når Egil var å så på prosjekt bilen min i går når han besøkte pappa. Var det du som hadde et verksted med motorer linet opp på ene siden og deler overalt? Hehe mulig d er meg, broren min og faren min som har det verkstedet hvertfall :-P Ja, han snakket om det, bare hehe : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Har du noe interiør til e30 4dørs`i svart? Trenger til min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Har du noe interiør til e30 4dørs`i svart? Trenger til min hehe desverre, her går det kun i 2 dørs Ikke noe særlig med seter til overs, kunn m3 2+2 i vinrødt skinn som er til å spy av : - D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Har du noe interiør til e30 4dørs`i svart? Trenger til min hehe desverre, her går det kun i 2 dørs Ikke noe særlig med seter til overs, kunn m3 2+2 i vinrødt skinn som er til å spy av : - D hehe, må si ifra hvis du kommer over no svart taktrekk, hattehylle, gulvmatte eller interiør til 4dørs trenger nå når jeg får tatt rusten trenger også 325 motor og understell ettervert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Evig nydelig e30! Har et bilde av den som jeg fikk med Egil i Molde hvis du vet hvem det er? jøss, går bilde på rundgang jeg som har tatt og redigert bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Har du noe interiør til e30 4dørs`i svart? Trenger til min hehe desverre, her går det kun i 2 dørs Ikke noe særlig med seter til overs, kunn m3 2+2 i vinrødt skinn som er til å spy av : - D hehe, må si ifra hvis du kommer over no svart taktrekk, hattehylle, gulvmatte eller interiør til 4dørs trenger nå når jeg får tatt rusten trenger også 325 motor og understell ettervert kjøp mitt understell da vel? har motor og, men tror det er stor sjangs jeg beholder den, mye moroere å ta vare på akkurat den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå