Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har du noe interiør til e30 4dørs`i svart? :)

Trenger til min :D

hehe desverre, her går det kun i 2 dørs ;)

Ikke noe særlig med seter til overs, kunn m3 2+2 i vinrødt skinn som er til å spy av : - D

hehe, må si ifra hvis du kommer over no svart taktrekk, hattehylle, gulvmatte eller interiør til 4dørs :) trenger nå når jeg får tatt rusten :D

trenger også 325 motor og understell ettervert :D

kjøp mitt understell da vel? har motor og, men tror det er stor sjangs jeg beholder den, mye moroere å ta vare på akkurat den :)

Komplett med alt da? God stand? Mye du skal ha for det? :D

• Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg har ikke fjærbeina, men mulig faren min har noe av det, men eller komplett bakstiling med borra slissa skiver og greenstuff klosser, 3.64diff uten sperre, uten håndbrekksvaiere, bare vask den så blir den gull, har også bremsene foran i samme borra slissa skiver og greenstuff, mangler som sagt bare fjærbeinet. :)

jeg hadde tenkt meg 4000 for bakstillinga, og noe for det foran, men slik kan snakkes om:)

Skrevet
jeg har ikke fjærbeina, men mulig faren min har noe av det, men eller komplett bakstiling med borra slissa skiver og greenstuff klosser, 3.64diff uten sperre, uten håndbrekksvaiere, bare vask den så blir den gull, har også bremsene foran i samme borra slissa skiver og greenstuff, mangler som sagt bare fjærbeinet. :)

jeg hadde tenkt meg 4000 for bakstillinga, og noe for det foran, men slik kan snakkes om:)

Høres bra ut:) Har planer om 60/40 senk så kjøper vel bare komplett senke sett da. Mye tror du det vil koste å sende det? Meget int ;)

Skrevet

Høres bra ut:) Har planer om 60/40 senk så kjøper vel bare komplett senke sett da. Mye tror du det vil koste å sende det? Meget int ;)

hmmm, vet ikke, det er jo veldig tungt, men Egil sier han skal nedover til Drammen til søstra hans om en eller annen gang om en stund, hehe, har han sagt :-)

Så da er det jo noe mulighet der : - D

Skrevet
slå til nå : D

Tror det blir en handel her ja ;)

Må bare se hva jeg har igjen etter noen regninger, innkjøp av MIG apparat ++ div utstyr :P

Har nesten ikke skrudd noe før så blir første gang, har derfor lite utstyr :P

Skrevet
slå til nå : D

Tror det blir en handel her ja ;)

Må bare se hva jeg har igjen etter noen regninger, innkjøp av MIG apparat ++ div utstyr :P

Har nesten ikke skrudd noe før så blir første gang, har derfor lite utstyr :P

Åja : - D

Det blir morro : - DD

Du får si ifra : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...