matsrh Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Hehe Masse da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 hehe jupp ! ;D Må det hvis ikke er det ikke vits å ha d : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Har bilen din som bakgrunn på dataen jeg Så fin vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 hehe jupp ! ;DMå det hvis ikke er det ikke vits å ha d : D helt enig i den der.. bra noen tørr å bruke den, selv om det er 110% strøkent..!! vil tørre å påstå at e30`n din er landets peneste bil.. Alt er riktig på den.. holder på med en selv i samme rettning, men 4 dørs. Ferdig på skolen våren 2010 som maskinist, og bli d helrenovering og motorbytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 hehe jupp ! ;DMå det hvis ikke er det ikke vits å ha d : D helt enig i den der.. bra noen tørr å bruke den, selv om det er 110% strøkent..!! vil tørre å påstå at e30`n din er landets peneste bil.. Alt er riktig på den.. holder på med en selv i samme rettning, men 4 dørs. Ferdig på skolen våren 2010 som maskinist, og bli d helrenovering og motorbytte.. takker Ja bilen min blir brukt til det ytterste, det må jeg si, og den funker OG holder nice, da må du blir ferdig med skole å ut å tjene pÆng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 hehe jupp ! ;DMå det hvis ikke er det ikke vits å ha d : D helt enig i den der.. bra noen tørr å bruke den, selv om det er 110% strøkent..!! vil tørre å påstå at e30`n din er landets peneste bil.. Alt er riktig på den.. holder på med en selv i samme rettning, men 4 dørs. Ferdig på skolen våren 2010 som maskinist, og bli d helrenovering og motorbytte.. takker Ja bilen min blir brukt til det ytterste, det må jeg si, og den funker OG holder nice, da må du blir ferdig med skole å ut å tjene pÆng Får den rett "stell" innimellom øktene med litt ekstra gass så funker det nok bra uansett ja. mulig det har blitt nevt i denne tråden/tidligere tråder, men hvilken motor står i nå? tar jeg feil om du holder på med konvertering/motorbytte for tiden? mm, gleder meg til å tjene pÆng igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 hehe jupp ! ;DMå det hvis ikke er det ikke vits å ha d : D helt enig i den der.. bra noen tørr å bruke den, selv om det er 110% strøkent..!! vil tørre å påstå at e30`n din er landets peneste bil.. Alt er riktig på den.. holder på med en selv i samme rettning, men 4 dørs. Ferdig på skolen våren 2010 som maskinist, og bli d helrenovering og motorbytte.. takker Ja bilen min blir brukt til det ytterste, det må jeg si, og den funker OG holder nice, da må du blir ferdig med skole å ut å tjene pÆng Får den rett "stell" innimellom øktene med litt ekstra gass så funker det nok bra uansett ja. mulig det har blitt nevt i denne tråden/tidligere tråder, men hvilken motor står i nå? tar jeg feil om du holder på med konvertering/motorbytte for tiden? mm, gleder meg til å tjene pÆng igjen ja Det står m20b25 som er plana, kammet, chip og div småting, går godt ja stemmer det, setter i S50 motor, begynner for fullt når jeg går iland til onsdag!: :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 aha, da har jeg altså vært litt våken da.. sjømann du og altså? er ikke så dumt det om mann holder på med bil! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 hehe jepp, er skipselektrikkerlærlig, er fint det, bra lønninger, og all fritid på en gang, ikke bare hver kveld som en arbeider på land:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 hehe jepp, er skipselektrikkerlærlig, er fint det, bra lønninger, og all fritid på en gang, ikke bare hver kveld som en arbeider på land:) enig der ja. skal du selge m25 motoren da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 nope, beholde den, til neste e30 (?) ::::::: )))) er hvertfall planen, får ikke mer enn 10-15 for den uansett, så da er det like morro å ta vare på den gomotoren HVis ikke noe spesielt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 nope, beholde den, til neste e30 (?) ::::::: ))))er hvertfall planen, får ikke mer enn 10-15 for den uansett, så da er det like morro å ta vare på den gomotoren HVis ikke noe spesielt skjer sant det ja.. er ikke sikkert det finnes så mange igjen av de om noen år.. rart hvor fort d blir "tomt" av diverse deler faktisk.. har lagt merke til en del ønskes kjøpt her inne der ingen har fått svar. Å når mann først har kjøpt E30 en gang, så er det nesten 100% sikkert at det kommer flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 hehe ja sant : ) Synes det er morro å ta vare på den, den er så god atte, har lyst på en bruksbil e30 etterhvert, å smelle i den motoren etterhvert : ) tiden viser ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Jasså? Tøft klipp. Jøss fant du det du a ! Hehe ja må jo blåse ut litt iblant Japps:D Åssen sperre er det du kjører med? Kommer det prosjekttråd når du starter motorbyttet eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Jasså? Tøft klipp. Jøss fant du det du a ! Hehe ja må jo blåse ut litt iblant Japps:D Åssen sperre er det du kjører med? Kommer det prosjekttråd når du starter motorbyttet eller?? prosjekt tråd er startet:) ligger på toppen ett sted på bmw prosjekter;) han har kjørt med 4,10 diffsperre fra 320:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå