Gå til innhold

Min E30 ! :) noe nytt side 15

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe jupp ! ;D

Må det hvis ikke er det ikke vits å ha d : D

helt enig i den der..;) bra noen tørr å bruke den, selv om det er 110% strøkent..!! vil tørre å påstå at e30`n din er landets peneste bil.. Alt er riktig på den..:) holder på med en selv i samme rettning, men 4 dørs. Ferdig på skolen våren 2010 som maskinist, og bli d helrenovering og motorbytte.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jupp ! ;D

helt enig i den der..;) bra noen tørr å bruke den, selv om det er 110% strøkent..!! vil tørre å påstå at e30`n din er landets peneste bil.. Alt er riktig på den..:) holder på med en selv i samme rettning, men 4 dørs. Ferdig på skolen våren 2010 som maskinist, og bli d helrenovering og motorbytte.. 8)

takker :)

Ja bilen min blir brukt til det ytterste, det må jeg si, og den funker OG holder :)

nice, da må du blir ferdig med skole å ut å tjene pÆng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jupp ! ;D

Ja bilen min blir brukt til det ytterste, det må jeg si, og den funker OG holder :)

Får den rett "stell" innimellom øktene med litt ekstra gass så funker det nok bra uansett ja.;)

mulig det har blitt nevt i denne tråden/tidligere tråder, men hvilken motor står i nå? tar jeg feil om du holder på med konvertering/motorbytte for tiden? :oops:

mm, gleder meg til å tjene pÆng igjen ja :D8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jupp ! ;D

Får den rett "stell" innimellom øktene med litt ekstra gass så funker det nok bra uansett ja.;)

mulig det har blitt nevt i denne tråden/tidligere tråder, men hvilken motor står i nå? tar jeg feil om du holder på med konvertering/motorbytte for tiden? :oops:

mm, gleder meg til å tjene pÆng igjen ja :D8)

Det står m20b25 som er plana, kammet, chip og div småting, går godt :P

ja stemmer det, setter i S50 motor, begynner for fullt når jeg går iland til onsdag!: :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope, beholde den, til neste e30 (?) ::::::: ))))

er hvertfall planen, får ikke mer enn 10-15 for den uansett, så da er det like morro å ta vare på den gomotoren :)

HVis ikke noe spesielt skjer :)

sant det ja.. er ikke sikkert det finnes så mange igjen av de om noen år.. rart hvor fort d blir "tomt" av diverse deler faktisk.. har lagt merke til en del ønskes kjøpt her inne der ingen har fått svar. Å når mann først har kjøpt E30 en gang, så er det nesten 100% sikkert at det kommer flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? ;) Tøft klipp.

Jøss fant du det du a ! :D

Hehe ja må jo blåse ut litt iblant :D

Japps:D Åssen sperre er det du kjører med?

Kommer det prosjekttråd når du starter motorbyttet eller??

prosjekt tråd er startet:) ligger på toppen ett sted på bmw prosjekter;)

han har kjørt med 4,10 diffsperre fra 320:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...