StaLe30 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Må jo ha kamera i bilen! Filme alt som skjer!! Fikk to bilder av Egil iste som jeg bare må legge ut!! EVIG STRØKENT Nå kjente jeg noe :/ å?=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 er det bare meg eller henger alle e30 øyelokk litt ut mot kantene?blå bil og gule lykter gjør denne bilen VELDIG fotogen! det er noe rart der ja.... :S Takker for skryt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Hva heter fargen på bilen din? Har det blitt spurt før i tråden, får du tilgi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Nydelig bil Mon tro hvordan denne hadde sett ut med OZ Mito? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Herregud for en fin E30! Har ikke noe specs på bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 EirikL: fargen er BMW Lemansblau The StigMeister: Santsant, men de er det noen jeg kjenner som har, så jeg har bestilt andre felger nå JonasD: hva skal jeg si ? FK/Koni Høyde/trykkjusterbart, borraslissa skiver, greenstuff-klosser, wiechers stabstag foran og bak over og under, M3 2+2 svart stoff intr. Hartge 3-Delte 9"&10" x 17" m20b25 motor, planet, 272 dr.schrick kam, honet innsug, brent chip sperrer på 7250omdr, pwrfilter, sebring copi grenrør, strake 2x2" rør til simons bakpotte. m-matter inni og koffert, ruter sotet meduim/40%. Men det meste av dette du har lest nå er solgt, bortsett fra motoren, den har jeg tatt vare på, men setter i en ny Mer vet jeg ikke å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Dette er en bil jeg virkelig ser frem til å se med egne øyne Ståle. Fy flate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 er det bare meg eller henger alle e30 øyelokk litt ut mot kantene?blå bil og gule lykter gjør denne bilen VELDIG fotogen! det er noe rart der ja.... :S Takker for skryt bare hyggelig! får vel knipse noen bilder til våren! btw, stiller du på treff i krsand i midten av april? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 er det bare meg eller henger alle e30 øyelokk litt ut mot kantene?blå bil og gule lykter gjør denne bilen VELDIG fotogen! det er noe rart der ja.... :S Takker for skryt bare hyggelig! får vel knipse noen bilder til våren! btw, stiller du på treff i krsand i midten av april? ^^ Hmm, om jeg er hjemme fra jobb stiller jeg der jeg kan Midten av april vet jeg ikke hvordan blir, spørs hvor jeg skal jobbe å slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Dette er en bil jeg virkelig ser frem til å se med egne øyne Ståle. Fy flate huff.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Har du original eller er det karbon koffert lokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Har du original eller er det karbon koffert lokk? Den som står på på disse bildene er Carbon, har også orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Du er spottet igår rundt klokken 15.00, stående på en bussholdeplass rett før rundkjøringen inn til svinesund butikkene:p Likte det jeg så meget godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffer Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 så deg på E6 i sarpsborg, over sandesundbrua og bortover forbi Qualiti hotell, kjørte bak deg i en sølv E46ci. FET bil du har;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå