Eksos Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Dette er riktignok ikke keskin kt1, men OZ Futura.. Ser iallefall ca hvordan det blir seendes ut på E34..
Deep Dish Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Er også enig med Hawkon88. Må være noe i bmw sjangeren. Ikke noe Volk på en bmw liksom. Har hørt med han på felgen-man.deTenkte på OZ futura, det blei 16 000,- Uten dekk. Og toll i tillegg på de. Vet ikke hva toll på felger er, men det er litt over budsjett for meg siden jeg sikter etter noe til 20000,- med dekk. Er ikke toll på felger... Du må betale mva på 25% av totalbeløpet, dvs felgene og frakten...! Så hvis 16000,- er inkl frakt, så kommer de på nøyaktig 20000,-
Eng1 Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 De hamann felgene dær har jeg sett før. De er nydelige. Men vet ikke hvor jeg får tak i dem også er de sikkert dyre som faen
Springsteen Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Alpina felgene er meget fin. Men der igjen har vi en litt for høy prisklasse. Hadde meget lyst på schmidt PC-line felger. Men igjen, alt for dyre. Alpina-felger trenger ikke nødvendigvis være så voldsomt dyre, hvis du ikke skal ha nye da. Med litt is i magen er det mulig å finne til en ikke altfor håpløs pris men selvfølgelig, det blir jo fort litt penger
Steffan C Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 De hamann felgene dær har jeg sett før. De er nydelige. Men vet ikke hvor jeg får tak i dem også er de sikkert dyre som faen De Hamann felga er fete, vurderer de selv på E39'n. Får kjøpt de her f.eks
Eng1 Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 De hamann felgene dær har jeg sett før. De er nydelige. Men vet ikke hvor jeg får tak i dem også er de sikkert dyre som faen De Hamann felga er fete, vurderer de selv på E39'n. Får kjøpt de her f.eks Oj, de var jo fævli digge felger. Og 21000,- med dekk. Nå blei jeg interesert. Litt over budsjett. Må tenke. Går vell fint å slengen disse på en M5 med nurunburg pakke?
Steffan C Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Jepp, går helt fint det. Selv om jeg syns 19" er tommen for stort på E34. Du får senk'n godt i samme slengen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå