evenveit Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Hei Folkens.. Har netopp anskaffet meg ei lita flåte E32 91-735ILA Bilen er stort sett i fin form, noen få mangler og feil, men det er noe jeg bruker ettermiddagene til;) Satt å lette inne på forumet her, og fant ingen som har samme bil.. Noen som har råd og tips til hvor man finner deler til denne type bil? Kanskje noen forslag til hva jeg kan gjøre med bilen?
hylle Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 hei, jeg har også en e32, 730 87 mod. http://bimmers.no/viewtopic.php?t=83890&highlight= stort sett så handler vel denne serien om riktig senk og riktige felger, samt farge! jeg har enda ikke funnet det riktige enda, men er på sporet! rondell 58 felgene er FETE til denne serien! prøv og få tak i en v8/v12 leppe! ser veldig bra ut på denne bilen! Lykke til! hiv utnoen bilder da? =)
evenveit Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 Skal slenge ut noen bilder, ja;) V8/V12 leppe, sier du.. Hvor kan jeg få se ei slik ei, evnt hvor får man da tak i den?
wicky124 Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Jeg har også en slik bil..men har rasa kassa 4ganger nå så er møkk lei den:p
hylle Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Jeg har også en slik bil..men har rasa kassa 4ganger nå så er møkk lei den:p skjønner ikke åssen du klarer å rase kassene så ofte, kjører du manuell eller automat? må kjøra fint gutt!
wicky124 Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 kjører automat...linda blir rævkjørt...tjaah..tror nok hun nekter for det...er dama som heter det..hehehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå