e21baur Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 delebilen var jeg bare å så på en gang, var en tidligere stylet sådan, eier snakket om weberforgassere og uorginal motor. tror det er en 318 som er puttet 2liter oppi, men ærlig så har jeg ikke poppet panseret på den enda. men delebilen har alle deler som trengs for opp pussingen av cabrioleten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e21baur Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Noen som har 8 lapper som bor i nærheten av bergens området kan få den. bilen står utendørs nå.... for første gang på 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hmm intresangt der her ja,Men litt fullt i garasjen for tiden og bergen litt langt unna meg..Synd ja...Men kan bli en veldig cool cruiser det her da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e21baur Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Bilen ble solgt !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg