Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurte litt på å skaffe med slik mono visker på min e30 men det er jevla dyrt å kjøpe.. har sett folk her på nette som har bygd om den orginale til mono visker... nåken som har ein tråd eller ein DIY korleis ein bygger det om..

takk for alle svar

Skrevet

jeg har original monovisker til e30, kosta ikke så alt for mye husker jeg... men uansett, man skal visst bruke motor fra en 5serie og trikse litt. skal se om jeg finner linken jeg hadde

Skrevet
2 GODE GRUNNER : 1 Det er ikke in lenger. 2 Det er egentlig dårlige greier med monovisker.

hvorfor er det dårlige greier? nei det er ikke ut. det er jo rein dtm stil

Skrevet
2 GODE GRUNNER : 1 Det er ikke in lenger. 2 Det er egentlig dårlige greier med monovisker.

hvorfor er det dårlige greier? nei det er ikke ut. det er jo rein dtm stil

akkuratt det meiner eg og.. det ser jevla bra ut.

Skrevet
jeg har original monovisker til e30, kosta ikke så alt for mye husker jeg... men uansett, man skal visst bruke motor fra en 5serie og trikse litt. skal se om jeg finner linken jeg hadde

oki

Skrevet

Ren dtm stil ja :lol:

Det er litt golf 2 med rs fangere og borbet a preg over det..

Omtrent like fint som dtm eksos og dtm speil(De ubrukelig stygge dråpene)

Kan tilnød godta det på en bil hvis absolutt alt ellers er strøkent og gjennomført. Men å begynne med dette som en modifikasjon er for dumt.

Anders87 her på forumet fikk dette på sin automote e46 tidligere i år, denne var visst mye problemer og tull med. Så tviler på at noe garasjemekk er stort bedre da.. :roll:

Men men, hver sin smak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...