Oddey Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Har da kjøpt meg en prosjektbil, var en bmw e36 325 cab, tidligere eid av en eldre mann, som nå er blitt komplett ombygget til M3 3.2l Evo. Bilen ble kjøpt 21/7-08 Utstyr som satt på bilen når jeg kjøpte den: Sportsstoler Klima El-Cab El-Vinduer x4 Sete varmere Start sperre Just. ratt Airbag x2 Fjernstyrt sentrallås med alarm Ting som er gjort så langt: M3-foringer M3-vader stoler M3-speil M3-bakfanger M3-sideskjørt M3-ratt (ikke montert enda, mangler sleperingen) M3-Motor M3-Komplett understell M3-forsterkinger M3-Instegslister M3-Emblem bak (ikke montert enda) Orange caliptere Sorte spredere 8,5-19 og 9,5-19" felger AC-Schnitzer effekt anlegg DVD-spiller med NAV Valset hjulbuer bak Sorte Nyrer Carbon Øyelokk Carbon insug (ikke montert enda, men handlet inn) Tårnstagg oppe fremme hvite Skiltlys Hvite led pærer i park K-Sport Racing Understell planer: litt smått nå og da slik så den ut da jeg kjøpte den: Sånn ser den ut nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Etter noen dager i mitt eie har den fått nye felger og en del annet smått er blitt gjort med den, bilen er forresten også nylakkert, så har vasket og fått tatt noen litt bedre bilder av den Har iløpet av dem siste dagene også bestilt nytt senkesett på den, justerbart fra 20-120, hvor mye det blir får en nå se på hva som passer den best, kjøpte samtidig også m3 foringer, noe som tydligvis var ganske dyrt til cab, men skal tåle mere så går for solide saker . Har også en m3 bakfanger som kommer etter en lakkering, samt med m3 speil. Slik ser den ut pr. dags dato: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Showbil er det ikke blitt enda.. men er jo på vei til å ligne noe.. Håper du får til planene dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 Er vell prosjekttråd dette her så . Håper på å få det til selv, mye arbeid gjenstår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Da har jeg fått på senkesett, ble ganske mye lavere, kledde bilen ganske godt syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Vart en del penere en i starten den der Hadde valgt andre felger jeg, men pen er den uansett... nice senk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Andre felger kommer vell etterhvert , men måtte ha noen andre enn dem som satt der fra starten av, lyst på nesten sånne felger jeg har nå men breiere, så jeg får større kant . men bilen kler det utrolig mye bedre i virkligheten, kan ikke beskrives med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Hvor breide er felgane dine og med hvilket impress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Felgene er 7,5" breie, usikker på ET er BBS felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Hadde vist glemt bilder fra insiden av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Finn bil, rart å se bilder av steder man nesten er daglig på internett au. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Finn bil, rart å se bilder av steder man nesten er daglig på internett au. Hehe, det skjønner jeg, fra vinger du også? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 Nei fra eidksogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 Nei fra eidksogen Ikke så veldig langt unna da ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Nei, det er det ikke. er omtrent på vinger an hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå