Oddey Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 Jeg syntes den bilen ved siden av *Host* var kul jeg! hehe Det blir spennende å se hvordan prosjektet ditt går da, Matti Haha, den kommer til å bli det ihvertfall tror jeg . Kult å se at du har kommet deg på forumet også da, Stian Det blir nok en artig herje bil en dag ja! Men det er derfor jeg skal kjøpe bilen din, sånn at jeg har en cruise bil også! Hehe For å skaffe meg litt info og løsninger, måtte jeg nesten joine her! Jeg har lært masse på 1 månde Jeg skal jo liksom være med å skru litt på bilen din da, men det blir bare mer og mer jobbing nå fram mot jul haha, viste ikke at jeg skulle selge den lenger jeg men ;p
Oddey Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 nA er det under en mAned igjen til lakkering, noe som har fQrt til at jeg vurderer A lakkere hele bilen pA nytt, da i en klar hvit farge med rosa perlemor effekt, tror det kunne hvert stilig, med carbon Qyelokk og nyrer, kanskje panser. sort list under m fangern og sort deffusor, kanskje sort A-stolpe.
Dr_S Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Tips til deg som ikke har norsk tastatur: Ø = oe Æ = ae Å = aa
Oddey Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Tips til deg som ikke har norsk tastatur:Ø = oe Æ = ae Å = aa har norsk tastatur , bare gjorde det om til engelsk når jeg brukte et program, men det trengs ikke lenger .
Oddey Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 Da er bilen levert til lakkering, lakkerern klarte å finne noe rust som forige eier hadde bare lakkert over, det er jo alltid fint å høre, så det blir nok til at hele bilen blir hvit, siden han skal gå over hele bilen uansett for rust, er så koselig å høre at folk driver å lakkerer over skadene på bilen rett før salg.
Oddey Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 har da fått igjen noen biter fra lakkering, må si jeg er kjempefornøyd så langt, gleder meg til bilen er ferdig, ble så hvit som det går ann å få det . Bare å få bestilt dem svarte detaljene nå så blir det her bra tror jeg Selve bilen blir lakkert på Tirsdag. her er en liten teaser
Dr_S Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Æææ...du var ikke mye redd for riper i nylakka deler, nei! =)
Oddey Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 Æææ...du var ikke mye redd for riper i nylakka deler, nei! =) hehe, ble bare stablet pent oppå hverandre så ble ingen riper, skal ikke frakte dem sånn, bare la dem der midlertidlig
Oddey Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Skrevet Januar 17, 2010 Begynte å lure..ligge baki der og riste hehe hehe, det skjer nok ikke
Tsf Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 ser ut som eit bra prosjekt du har her men sjeer det noe her for tida da ?
Oddey Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Helt glemt av å opdatert her i det siste:p ja, nå begynner det å skje ting her, fikk igjen bilen på fredag, så da kommer det nok en bilde update med hvordan bilen ble og hva som har skjedd siden jeg fikk den igjen;) ble kjempe fornøyd med lakkeringen .
bmwe_e36 Skrevet Februar 7, 2010 Skrevet Februar 7, 2010 høres bra ut:D gleder meg til å se noen bilder;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå