dagerik Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Venter i spenning på å høre va tiden går til fortiden? *krysser fingrene for bilen:P* Regner ikke med at folk vil se det som skjer om dagen, venter heller til det er noe å ta bilde av, etter det har hvert noen fremgang Det jeg prøvde å hinte om (A) Lagt merke til at vi er veldig glade i bilder altså?
bmwkizn Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Skikkelig pen og grom cab du har der ja Men hvorfor har du montert originalet listverk? Skal ikke ha M-lister da?
Oddey Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Venter i spenning på å høre va tiden går til fortiden? *krysser fingrene for bilen:P* Regner ikke med at folk vil se det som skjer om dagen, venter heller til det er noe å ta bilde av, etter det har hvert noen fremgang Det jeg prøvde å hinte om (A) Lagt merke til at vi er veldig glade i bilder altså? Hehe, skal prøve å få knipset noen bilder til helgen;), regner med at det blir endel skruing da .
Oddey Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Skrevet Februar 25, 2010 Skikkelig pen og grom cab du har der ja Men hvorfor har du montert originalet listverk? Skal ikke ha M-lister da? Joda, M-listene skal på, bare en ting jeg ikke informerte lakkerern om så han monterte alt på igjen for meg . En annen ting jeg ikke tenkte på var jo at panseret skal jeg jo ikke ha engang, så det var dumt av meg å lakkere det hvit .
dagerik Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Hehe, sanne småting er jo helvidvis ikke farlig:P Da kan du jo tilby et nylakert panser til de som trenger det
Oddey Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Glemte jo helt å legge ut bilder fra motorrommet også, legger ut noen av det Rust hullet ble fjernet og er ikke antydning til at det har hvert der ifra starten .
Oddey Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Da har det blitt noen dager skruing og litt lite flink til å ta bilder, men ble da noen, så man ihvertfall får et lite blikk om hvordan det ser ut nå om dagen . Har da kommet litt lenger enn bildene viser . Her er da motoren kommet ut. Her er moroa satt ned på bakken, klar til litt pussing og gnikking Ledningsnettet til M3n er da her, dette ble fjernet på under 30 min, så var ikke stor jobb, bare å grue seg til å sette alt på plass i Caben nå . noen som har gjort dette før fra coupe til cab før? isåfall noen idèer om hva som må flyttes over og ikke, så slipper jeg ganske mye kløing i hodebunnen? . Er ikke stort som er revet ut av Caben enda, tar det litt forsiktig med å rive ut ting her så får ta den tiden det tar, den skal vell være klar iløpet av en 4-5 ukers tid etter tidsskjemaet, vet ikke hvor lang tid dem bruker på Stenshagen på å kode startsperra på nytt da den ble nullstilt da jeg tok av batteriet etter velten på vålerbanen "jippi". Jeg har da gjort endel mer enn hva disse bildene viser, tok bildene igår da jeg hadde skrudd i noen timer, jeg fortsatte utover kvelden og skrudd litt idag, så alle ledningene i m3n er borte som sagt, skrudd av dørene, tatt ut taktrekket og revet ned det som var igjen av taket, ble litt vold med å få av takluka så jeg kunne få av trekket til resten av taktrekket da den var ganske bulket . Skulle til å begynne på caben og demontere litt også men måtte stikke så rakk ikke dette, får prøve å få til mere utover uka, og prøve å opdatere litt oftere med bilder =).
Magnus M Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Blir bra detta Du får si ifra om du trenger noe hjelp utover, morro å skru på grombil vettu.
Oddey Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 Blir bra detta Du får si ifra om du trenger noe hjelp utover, morro å skru på grombil vettu. hehe, har du peil på ledningsnettet da? =P driver å finner løsninger på EWS (startsperra) boksen, men tar tid å finne ut .
Oddey Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Skrevet Mars 19, 2010 Blir bra detta Du får si ifra om du trenger noe hjelp utover, morro å skru på grombil vettu. hehe, har du peil på ledningsnettet da? =P driver å finner løsninger på EWS (startsperra), men tar tid å finne ut .
Magnus M Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Blir bra detta Du får si ifra om du trenger noe hjelp utover, morro å skru på grombil vettu. hehe, har du peil på ledningsnettet da? =P driver å finner løsninger på EWS (startsperra) boksen, men tar tid å finne ut . Veit du om du Har EWS1 eller 2? , Har du EWS1 er det fort gjort og ordne, EWS2 så må du vel modifisere DME.
Oddey Skrevet April 3, 2010 Forfatter Skrevet April 3, 2010 Blir bra detta Du får si ifra om du trenger noe hjelp utover, morro å skru på grombil vettu. hehe, har du peil på ledningsnettet da? =P driver å finner løsninger på EWS (startsperra) boksen, men tar tid å finne ut . Veit du om du Har EWS1 eller 2? , Har du EWS1 er det fort gjort og ordne, EWS2 så må du vel modifisere DME. Høres fint ut som du kan få ta deg en tur innom en dag ja ;P.
Oddey Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Jeg har nå om dagen fokusert på veldig lite bilder da jeg alltid klarer å glemme kameraet, har tatt noen med mobilen men har ikke tatt meg tid til å legge dem ut enda. Det som er blitt gjort i det siste nå er bakstilling og framstilling er nesten på plass, begynt med å snu kabelen til hjernen så jeg får montert den på riktig plass, flytter over dekslet fra 325 motoren så det blir seendes pent ut i samme slengen. Det som mangler da er bensinpumpe, bytte ene armen på bakstillinga da den er bøyd etter velten og plugge i kablene der dem skal sitte, EWSen ser det ut som Magnus M har klart å finne en fin løsning på så da er det vell tut å kjør innen neste uke håper jeg på
Oddey Skrevet April 15, 2010 Forfatter Skrevet April 15, 2010 Har tatt litt bilder med mobilen siden speilrefleksen var ute av syne, så ikke dem beste bildene, men man ser ihvertfall hva man har gjort og ikke . Begynt på montering av fronten nå, ledningsnett, bensin og bremseslanger er det som gjenstår før oppstart =).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå