egniii Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 heidu ! veldig fin bil holder på med akkuratt det samme prosjektet selv nå ! bare coupe da, ikke cab. min skal også bli hvit ;D syns det er helt rått med hvit e36 ! har fått i motor idag faktisk, men lurer på om du vil dele info om hva du gjør/gjorde med EWS sperra. sliter selv litt her. har ikke peiling jeg bruker ikke hele ledningsnettet, men kun motorstyringa. lykke til videre med prosjektet !
Oddey Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Ja vet, er helt sykt stilig med hvit =). jeg kan sende deg koblingskjema på pm jeg vetts , er ikke fult å vanskelig, men vil prøve det ut først selv så jeg ikke driver å feil informerer deg . håper på oppstart på søndag/mandag eller noe sånn=)
egniii Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 det hadde vært flott ;D skal plukke ut alle delene jeg trenger til ews´n fra m3´n i dag, så skal jeg jobbe hele helga så får nokk ikke prøvd det ut før tidligst neste uke følger med her jeg da, og ser hvordan det går med deg ;D
Oddey Skrevet April 18, 2010 Forfatter Skrevet April 18, 2010 Da har bilen startet! ble bare en test start på et sekund for å sjekke at alt var som det skulle. Så da skal jeg prøve å få reist rundt imorgen og prøve å handle inn alt av smådeler jeg manger og få alt på plass, håper og satser på at bilen er ferdig imorgen =). slenger ut et lite bilde jeg hadde på mobilen, ikke verdens beste kvalitet men . Må se til å få bestilt lista mi som består av - Sorte nyrer - Carbon øyelokk oppe - Sotet spredere - M matter inni bilen - Carbon pedaler - M håndbrekk. - Ny M girkule - M3 gunnmetal emblem bak
egniii Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 vel, gratulerer med start deiligt ! sender deg pm ang startsperra jeg ;D må få starta den nå snart så jeg kan få den i lakkboksen mvh Ørjan !
Oddey Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 vel, gratulerer med start deiligt ! sender deg pm ang startsperra jeg ;D må få starta den nå snart så jeg kan få den i lakkboksen mvh Ørjan ! Tusen takk ^^, sendte deg en pm nå .
roten Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Bra prosjekt dette Bilen ble skikkelig nice med den hvitfargen der Skal bli spennende å se hvordan det går når du har fått satt inn M3 maskinen og led.nettet Dette er en tråd jeg skal følge med på
roten Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Bra prosjekt dette Bilen ble skikkelig nice med den hvitfargen der Skal bli spennende å se hvordan det går når du har fått satt inn M3 maskinen og led.nettet Dette er en tråd jeg skal følge med på
Oddey Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Bra prosjekt dette Bilen ble skikkelig nice med den hvitfargen der Skal bli spennende å se hvordan det går når du har fått satt inn M3 maskinen og led.nettet Dette er en tråd jeg skal følge med på Var litt skeptisk i starten på hvit fargen da jeg tok a stolpene og speilene hvite istede for svart som resten av taket, men når jeg så igår hvordan det var uten tak skiftet jeg mening ganske fort, ble utrolig stilig =). M3 maskinen og ledningsnettet er på plass det , bare litt treg med å opdatere med bilder ligger som regel en uke etter . Her er noen bilder som jeg tok akkurat ihvertfall . Det som mangler nå er, håndbrekkslangen bak, eksos, innsug, feste clutchen til girkassa og vanntanken =).
egniii Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 gidder du og se litt på pm´n jeg har sendt deg ang startsperra ? fikk det ikke helt til gitt gleder meg til min skal bli hvit ;D er så lekker farge
Magnus M Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Var morro når den starta såppas problemfritt blir spennende å se åssen den funker etter veien nå da.
Oddey Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Var morro når den starta såppas problemfritt blir spennende å se åssen den funker etter veien nå da. Ja, jeg klager ikke akkurat. Ja, gleder meg masse til det selv, får håpe det skjer imorgen da og at det er fint vær ute . sleit litt med håndbrekkvaieren ista rett etter du dro så får vente til imorgen med det, bortsett fra det så tror jeg resten er smertefritt
egniii Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 gidder du og se litt på pm´n jeg har sendt deg ang startsperra ? fikk det ikke helt til gitt gleder meg til min skal bli hvit ;D er så lekker farge Magnus, jeg har sendt pm til deg istedenfor, etter henvisning fra oddey
Oddey Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 da er bilen ferdig =), skal få knipset noen bilder iløpet av helga =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå