Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heidu ! veldig fin bil :D holder på med akkuratt det samme prosjektet selv nå ! bare coupe da, ikke cab. min skal også bli hvit ;D syns det er helt rått med hvit e36 !

har fått i motor idag faktisk, men lurer på om du vil dele info om hva du gjør/gjorde med EWS sperra. sliter selv litt her. har ikke peiling :P jeg bruker ikke hele ledningsnettet, men kun motorstyringa.

lykke til videre med prosjektet !

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja vet, er helt sykt stilig med hvit =). jeg kan sende deg koblingskjema på pm jeg vetts ;), er ikke fult å vanskelig, men vil prøve det ut først selv så jeg ikke driver å feil informerer deg :P. håper på oppstart på søndag/mandag eller noe sånn=)

Skrevet

det hadde vært flott ;D

skal plukke ut alle delene jeg trenger til ews´n fra m3´n i dag, så skal jeg jobbe hele helga så får nokk ikke prøvd det ut før tidligst neste uke :P

følger med her jeg da, og ser hvordan det går med deg ;D

Skrevet

Da har bilen startet! :D ble bare en test start på et sekund for å sjekke at alt var som det skulle.

Så da skal jeg prøve å få reist rundt imorgen og prøve å handle inn alt av smådeler jeg manger og få alt på plass, håper og satser på at bilen er ferdig imorgen =).

slenger ut et lite bilde jeg hadde på mobilen, ikke verdens beste kvalitet men :P.

Må se til å få bestilt lista mi som består av

- Sorte nyrer

- Carbon øyelokk oppe

- Sotet spredere

- M matter inni bilen

- Carbon pedaler

- M håndbrekk.

- Ny M girkule

- M3 gunnmetal emblem bak

qpxxwtp6ufmbngdi9znv.jpg

Skrevet

vel, gratulerer med start :D deiligt !

sender deg pm ang startsperra jeg ;D må få starta den nå snart så jeg kan få den i lakkboksen :P

mvh Ørjan !

Skrevet
vel, gratulerer med start :D deiligt !

sender deg pm ang startsperra jeg ;D må få starta den nå snart så jeg kan få den i lakkboksen :P

mvh Ørjan !

Tusen takk ^^, sendte deg en pm nå :).

Skrevet

Bra prosjekt dette :D

Bilen ble skikkelig nice med den hvitfargen der ;)

Skal bli spennende å se hvordan det går når du har fått satt inn M3 maskinen og led.nettet :D

Dette er en tråd jeg skal følge med på ;)

Skrevet

Skal bli spennende å se hvordan det går når du har fått satt inn M3 maskinen og led.nettet :D

Skrevet

Var litt skeptisk i starten på hvit fargen da jeg tok a stolpene og speilene hvite istede for svart som resten av taket, men når jeg så igår hvordan det var uten tak skiftet jeg mening ganske fort, ble utrolig stilig =).

M3 maskinen og ledningsnettet er på plass det ;), bare litt treg med å opdatere med bilder :P ligger som regel en uke etter :P.

Her er noen bilder som jeg tok akkurat ihvertfall :P.

Det som mangler nå er, håndbrekkslangen bak, eksos, innsug, feste clutchen til girkassa og vanntanken =).

eryyr3k7qxhauk6dd3nv.jpg

w27603gptk7q1f6qanwg.jpg

Skrevet

gidder du og se litt på pm´n jeg har sendt deg ang startsperra ? fikk det ikke helt til gitt :(

gleder meg til min skal bli hvit ;D er så lekker farge :D

Skrevet
Var morro når den starta såppas problemfritt :) blir spennende å se åssen den funker etter veien nå da.

Ja, jeg klager ikke akkurat. Ja, gleder meg masse til det selv, får håpe det skjer imorgen da :P og at det er fint vær ute :P. sleit litt med håndbrekkvaieren ista rett etter du dro så får vente til imorgen med det, bortsett fra det så tror jeg resten er smertefritt :D

Skrevet
gidder du og se litt på pm´n jeg har sendt deg ang startsperra ? fikk det ikke helt til gitt :(

gleder meg til min skal bli hvit ;D er så lekker farge :D

Magnus, jeg har sendt pm til deg istedenfor, etter henvisning fra oddey :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...