Dirty Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 Tørr jeg spørre om du var så smart å trykke på kløtsjpedalen før du hadde montert pumpa på kassa? må bare sende inn ECU f.hovstad på forumet har noen kontakter. men slike Ebay innsug er vel kjent for å være no søppel som ikke klarer å holde tett i traktene + bare et lite lakk med carbonfilm utenpå. hvordan er kvaliteten på ditt ?
Oddey Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Skrevet Mai 11, 2010 hehe, trodde medhjelpern hadde satt på pumpa, noe han ikke, så resultatet ble ikke så bra . Det er ikke direkte et ebay produkt han bare la det ut til salgs der, møtte han ved furuset i oslo og kjøpte det, han hadde kjøpt det av en kompis av han igjen. men solgte bilen rett etter så han fikk aldri montert det =P. så kvaliteten ser da bra ut, er ikke et tynt lag med carbon på overflaten ihvertfall =). Aah, da får man høre da, kanskje det ikke er så ille som fryktet
Dirty Skrevet Mai 11, 2010 Skrevet Mai 11, 2010 bare selg det til meg , så slipper du å tenke no mer på det
Oddey Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 haha, ja kanskje det ;P, neida, skal ikke selge det enda isåfall tror jeg:P først finne ut hvor mye folk skal ha for å gjøre jobben .
Oddey Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 Aah, det var jo en pris man kan leve med =). men får vell satse på å få bilen klar til godkjenning nå først .
egniii Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 når skal du på godkjenning ? henter skilta mine i dag så nå skal den ut på veien for første gang
Oddey Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 gokjenner bilen da det passer meg . orker ikke stresse =). det blir sikkert bra vettu =)
Oddey Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Kom en liten pakke ifra utlandet igår så da knipset jeg bare noen bilder, kommer snart med ordentlige bilder altså, men vil bare få på noen andre felger og sette på plass alle listene rundt bilen, noe jeg sliter med å få satt på plass . Før: Delen: Etter:
Oddey Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Skrevet Mai 14, 2010 Da var nye felger bestilt, sier ikke hvilke her å nå men kan si at dem så sinnsykt gromme ut når jeg var å så på dem, håper dem blir like gromme på bilen . blir 19" med 8,5 fremme og 9,5 bak . Måtte rett og slett bytte ut mine 7,5 breie felger, så ut som sykkeldekk på bilen så gikk ikke helt i stil med resten . dem er nesten helt identiske til dem gamle bare 1" større og breiere, og ikke minst stor kant .
Oddey Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 Venter fortsatt på felger pga streik, jippi sier jeg da.. ble ingen tur på noen treff i helga uten dem. Jeg måtte jo prøve bilen også da den først var ferdig
Supermen Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 Ikke stjel ideene mine nå å gjør den som MIN...Viktig med Individuell preg (Bilde: Gatebil Vålerbanen Mai 2010) (2.plass BMW-Klassen)
Oddey Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Skrevet Mai 23, 2010 har null planer om å gjøre min som din, har mine egne ideer;) har faktisk aldri sett den før heller:p men noe likt blir det nok gitt, i og med taket forblir svart og bilen hvit;)samt sorte felger hadde jeg før og det kommer jeg til å fortsette med, men dekal trim blir det nok ikke, ikke sette inn en 1,8l motor?(var det ikke det?) heller:P
Oddey Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 Da har endelig hjulene kommet på plass, takket hvere transport streiken har det tatt mye lenger tid enn hva som var først planlagt. men må si det var godt å fylle opp litt plass med breiere hjul, eneste problemet er at det ble for breit så må fram med vals og spacere bak. regner med å få gjort noe slik iløpet av helgen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå