Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke godkjent den enda nei, skal sveise på noen forsterkninger og litt små monteringer så den blir helt orginal først =)

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
De 4 rundt festene til bakstillinga?

Hvordan og hvilket biltilsyn er du i kontakt med ang ombyggingen?

Dem fire der ja, og til girkassa =).

Jeg tok ikke kontakt med noen spesielle biltilsyn =) jeg sendte en mail til biltilsynet og hørte om dem kunne videreføre søknaden min til sfoor for meg, noe dem gjorde og fikk svar 3 uker senere da jeg ringte dem tilbake og hørte om hvordan det sto til med saken =). så sa dem at jeg måtte skaffe meg papirer på alt som trengtes å byttes fra bmw, noe dem ikke ville gi ut, så jeg har en annen måte for å gå rundt dem igjen som jeg ikke sier enda :P

Skrevet

du har gjordt et veldig fint ombyggings prosjekt. Jeg holder på med det samme, blir en 3,2 evo cab det og. :) Jeg lurer på om du og har flyttet ledningsnette som ligger inni i bilen og eller kun motor nette? Ser du og må gå omveier for og få den godkjent hehe. Har du gjordt noe med understelle?

Skrevet

Hva er det med folk med hvit bil og svarte felger? Mangler dem totalt gangsyn? Og hvorfor sette på svarte nyrer på en hvit bil?

Har dere misforstått hva svart farge brukes til, eller vet dere det bare ikke?

Skrevet
Dolk:

hvit bil med svarte detaljer er jo rått !

Man ser hvit karosseri med noen svarte hull, det er det man ser og jeg kan ikke akkurat si at det er noe rått, men smaken er som kjent som baken, delt midt på.

Skrevet
du har gjordt et veldig fint ombyggings prosjekt. Jeg holder på med det samme, blir en 3,2 evo cab det og. :) Jeg lurer på om du og har flyttet ledningsnette som ligger inni i bilen og eller kun motor nette? Ser du og må gå omveier for og få den godkjent hehe. Har du gjordt noe med understelle?

Jeg flyttet aldri ledningsnettet inni bilen, det trengtes ikke da jeg har samme ledningsnettet på 325n som m3n, eneste forskjellen er computern som jeg driver å kobler litt med nå om dagen =)

har ikke gjort noe med understelle nei, det er org m3 :)

Skrevet
Hva er det med folk med hvit bil og svarte felger? Mangler dem totalt gangsyn? Og hvorfor sette på svarte nyrer på en hvit bil?

Har dere misforstått hva svart farge brukes til, eller vet dere det bare ikke?

Hvorfor ha sine egne meninger og akseptere at andre har egne meninger ;), hadde alle hatt det samme hadde alle kjørt lik bil lik farge overalt ;), stusselig :D. hvorfor sette svarte nyrer på en hvit bil? fordi jeg vil bare ha to farger på bilen min.. en farge på nyrer, en farge på tak, en farge på felger.. sorry.. fargekart er ikke for meg :D to farger er med en nokk ;)

Meeeen når sant er sakt så savner jeg litt sort bil =(, se om det blir lakkering igjen en eller annen gang etterhvert :P.

• 3 weeks later...
Skrevet

Siden jeg endelig har klart å få på alle listene og bilen begynner å bli litt mere hel enn hva den har hvert før tenkte jeg at jeg skulle ut å ta en liten shoot i detta såkalte været som er her nå. resultatene ble sånn ca slik :P

ojtnyryfdqedz6p70sgi.jpg

vxsuypmdjq6q7rsijb6t.jpg

o81n2plb3n1sfum9c6rd.jpg

ygodx78akriqe9j10a96.jpg

Bilder av fronten av bilen ble det jo aldri siden jeg brukte alle bildene som ble tatt der på å instille kameraet riktig, så alle bildene ble ganske duggete :P

Skrevet
ser ut som min litt tilbake i "orginal" tida :-) begynne bli bra dette :-) kommer seg...

Prøver å få den mest mulig orginal m3, samt med noen små finpussinger etter min smak som hjul og interiør osv :). vet ikke helt om jeg skal prøve med motorsport vingen som satt på coupen jeg tok delene ifra.. hm.. :P

Skrevet

Prøver å få den mest mulig orginal m3, samt med noen små finpussinger etter min smak som hjul og interiør osv :). vet ikke helt om jeg skal prøve med motorsport vingen som satt på coupen jeg tok delene ifra.. hm.. :P

Da bør du tenke deg om fort, visst du ikke har skrudd av vingen da? hehe :)

Veit du om det er igjen noe olje på verkstedet? Bmw`n til Tony trenger litt påfyll! :D

Fant du igjen bolten? Ser ut som om du fikk bilen på veien hvertfall :P

Skrevet

Da bør du tenke deg om fort, visst du ikke har skrudd av vingen da? hehe :)

Veit du om det er igjen noe olje på verkstedet? Bmw`n til Tony trenger litt påfyll! :D

Fant du igjen bolten? Ser ut som om du fikk bilen på veien hvertfall :P

Hehe, vingen er nok hjemme i garasjen ja:P. skallet er vell ribba for alt av deler stort sett :P.

Tror ikke det er noe olje der igjen, kan hende det ligger igjen litt europris olje fra astran :P.

fant to bolter, men var vist kortere dem som sitter på 325n, så fant noen andre bolter som jeg synes gjorde mere susen der :P.

Hvordan går det med bilen din da? snart på veien igjen? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...