HypeTraxX Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Hallo. Er det liv? Hehe Har du gjort no de siste ukene eller?
Oddey Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Hallo. Er det liv? Hehe Har du gjort no de siste ukene eller? Halla, sjelden kær å se om dagen =). her er det ikke stort liv om dagen, jeg fikset en slange på bilen nå som gjorde at den skuter fra nå som aldri før, hjulspinn på rak vei med 265 dekk:P det er morro!. bortsett fra det så skal jeg ENDELIG innover til Oslo imorgen og hente meg carbon panser, da dytter jeg på det svart enn så lenge, kan være kult til jeg får lakkert det, ene øyelokket datt av pga hastigheten jeg hadde i helga også, viste ikke at dem satt så dårlig xD.
HypeTraxX Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Jeg har ikke fått vært med deg på no tur enda jeg! Bra at det fungerer da Du skal endelig hente de ja, det blir bra! Men skal du lakkere panseret?? Er du siik mann? Hehe Jeg også mista jo det ene øyelokket på Audi`n min på Brandval strekka godt over 200
Oddey Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Jeg har ikke fått vært med deg på no tur enda jeg! Bra at det fungerer da Du skal endelig hente de ja, det blir bra! Men skal du lakkere panseret?? Er du siik mann? Hehe Jeg også mista jo det ene øyelokket på Audi`n min på Brandval strekka godt over 200 Hehe, det må du bli med på! kanskje det blir rolig i helga så da får du bare sitta på noen runder om du vil . Ja, endelig! skal lakkere det ja, men jeg dytter det på ulakkert til jeg får time hos lakkerern, snart kommer jo snøen og jeg vil jo se på responsen fra folk om hva dem syns før det er for sent . snart slitt ut bakdekkene da =/. Hehe, aner ikke engang hvor fort jeg kjørte jeg bare så en svart prikk forsvant over bilen .
Oddey Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 Da har pansrene kommet, meg jeg lurer på om dem kanskje sendte meg til sedan.. det er ikke noe gøy! det var 2-3 cm for kort =(
babjorn Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Uff det hørtes ikke bra ut,Coupe har vel litt lenger panser en sedan..Hvordan syns du panser virker/ser ut ?
babjorn Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Jo skal du lakkere i bilens farge eller bare ha det sånn ?
Oddey Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 Uff det hørtes ikke bra ut,Coupe har vel litt lenger panser en sedan..Hvordan syns du panser virker/ser ut ? Jeg løftet panseret oppå selve bilen og ble helt frelst, det var bare helt syykt , jeg må bestille meg et til coupe! uten tvil, jeg vet ikke om jeg vil lakkere det lenger engang .
Oddey Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2010 Jo skal du lakkere i bilens farge eller bare ha det sånn ? planen var først å lakkere alt untatt rillene, men jeg likte det veldig godt i bare carbon også, var skeptisk før jeg satte den oppå, men når jeg så det ble det faktisk ganske kult =)
babjorn Skrevet Oktober 15, 2010 Skrevet Oktober 15, 2010 Morro å høre at du syns det ble bra (bare syn det var feil) Skal ha det samme selv,så spent på hvordan det vil bli hehe
Oddey Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2010 Morro å høre at du syns det ble bra (bare syn det var feil) Skal ha det samme selv,så spent på hvordan det vil bli hehe Hehe, da bør du glede deg =), det så helt vilt ut!
Oddey Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 Ja, hva skal man si, mangel på verkstedplass gjør det vanskelig å få byttet delene jeg har handlet inn, nye front lykter(sort krystal med angel eyes), ny vannpumpe og litt annet smått er da handlet inn, bare venter på å få skrudd et sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå