Oddey Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 Takker . Idag har jeg fått byttet vannpumpe og litt smådiv ellers, samt fått på nye frontlykter, imorgen er det ned med bakstillingen og sveise forsterkninger der samt bytte bensintank.
bård Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 helsveiste du ikke platene? De skal ikke helsveises, men ville hatt på litt mer enn det som vises på bildet. Er greit å sveise 1-2 cm for så å ha et par cm opphold og fortsett sånn rundt hele. Men helsveising er ikke å anbefale..
Oddey Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 Jeg sveiste sånn som det var gjort på M3n jeg tok alle delene ifra, husker ikke om dette var ferdig eller om dette var underveis bilde, sjekket jeg ikke etter, men ble ihvertfall sånn ca akkurat sånn som det er på donorbilen =).
Oddey Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 Fikk også bilen min i katalogen til GS, det var jo litt morro =)
bmwe_e36 Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 helsveiste du ikke platene? De skal ikke helsveises, men ville hatt på litt mer enn det som vises på bildet. Er greit å sveise 1-2 cm for så å ha et par cm opphold og fortsett sånn rundt hele. Men helsveising er ikke å anbefale.. aha, da forstår je;)
Halvor89 Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 helsveiste du ikke platene? De skal ikke helsveises, men ville hatt på litt mer enn det som vises på bildet. Er greit å sveise 1-2 cm for så å ha et par cm opphold og fortsett sånn rundt hele. Men helsveising er ikke å anbefale.. Why egentlig ?
bård Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 helsveiste du ikke platene? De skal ikke helsveises, men ville hatt på litt mer enn det som vises på bildet. Er greit å sveise 1-2 cm for så å ha et par cm opphold og fortsett sånn rundt hele. Men helsveising er ikke å anbefale.. Why egentlig ? Helsveiser du rundt de vil platene utsettes for stress så det er ikke å anbefale..
Oddey Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Da jeg hadde bilen på eu kontroll fikk jeg beskjed om at ene topplageret på ene demperen hadde gått, så når jeg tok av demperen for å bytte den fant jeg fort ut at selve demperen var som en sykkelpumpe (utrolig lett/deffekt), så da ble det nytt K-Sport understell, da jeg skulle bytte over til det fant jeg fort ut at alle demperne var like deffekte
HypeTraxX Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Den var svart. Også lakket hvit! Jeg satt på med denne bilen på Vålerbana i helga. Det var en artig opplevelse for min del med tanke på at det er cab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå