_Niclas_ Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 da var det denne jeg så på våler ja. Pent med vader stoler da btw, jeg som hadde den svart e36 caben med style 5
HypeTraxX Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 da var det denne jeg så på våler ja. Pent med vader stoler da btw, jeg som hadde den svart e36 caben med style 5 Hvis det var du som hadde cab`n nede, så hadde du ganske kule felger!
Oddey Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 da var det denne jeg så på våler ja. Pent med vader stoler da btw, jeg som hadde den svart e36 caben med style 5 Jo takk, hjelper på med sånne stoler ja, skulle bare ha fått fiksa hullet i bakruta samt nakkestøtter bak så hadde jeg hvert fornøyd . Var stilig den bilen din, så ganske så strøken ut , hvis det var deg jeg parkerte ved siden av like ved depoet?
Oddey Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Da har jeg bestemt meg for å selge bilen, grunnet etterutdanning i Sverige, da kan jeg like greit handle meg en bil i Sverige så da selges denne, til en fornuftig pris (syns jeg selv ihvertfall).
_Niclas_ Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 da var det denne jeg så på våler ja. Pent med vader stoler da btw, jeg som hadde den svart e36 caben med style 5 Jo takk, hjelper på med sånne stoler ja, skulle bare ha fått fiksa hullet i bakruta samt nakkestøtter bak så hadde jeg hvert fornøyd . Var stilig den bilen din, så ganske så strøken ut , hvis det var deg jeg parkerte ved siden av like ved depoet? Det er korrekt Har byttet bakrute selv, la merke til at jeg hadde akkurat samme hullet i vinduet som du har jada, den er ganske strøken til å ha orginal lakk ennå men ny lakk er under vurdering, eller salg
Oddey Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 Lenge siden jeg har hatt en update her, har lagt ut bilen til salgs så tenker ikke på så mye å legge ut det jeg gjør om dagen ut her, men kan da ta litt Har da tatt å "shina" motorrommet 14 timer og det ble da litt bedre ihvertfall.. Før: Etter: Har også tatt å gått litt løs på skinnbehandling av vader interiøret samt megiuairs sitt natural shine produkt på alt ellers. Har ikke bilde før her, men man ser da at det ser ganske greit ut!
Ullsokk Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Du kan seriøst ikke mene at du har brukt 14 timer på å "shine" motorrommet ?
Oddey Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Joda:p. Har kjedet meg litt i det siste så tok frem meguairs all metal shine og en tambørste:p
Oddey Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Da har jeg bestilt nye foringer til hele bakstillingen og bremseklosser, så da dytter jeg den til BT iløpet av uka som kommer eller neste, er veldig skeptisk på å bruke BT som er her i byen men får nå se hvordan det går. godkjent før salg skal den ihvertfall bli nå!
Oddey Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Skrevet Februar 5, 2012 Da er godkjenning rett rundt hjørnet, fått ordentlig dårlig service av gs bildeler som har sagt dem skal sende meg tuv papirer, så var det plutselig at jeg måtte skru demperne av bilen for å levere dem til dem for at dem skal sette på et merke, og siste jeg hørte var at dem Ikke viste om det var tuv godkjent likevell?!? Enda jeg fikk beskjed om det når dem solgte det til meg. Nok om klaging til dem, uansett viste jeg bilen og fikk mangel på fjørene, så må få dem til å reagere snart før jeg finner andre løsninger til å få dem til å reagere, holdt på i 2 uker nå..
Oddey Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 litt dårlig til å oppdatere her, ble langt ifra noen papirer fra GS, veldig dårlig service mener nå jeg. så da handlet jeg meg et sett orginale fjører av BDRacing her inne, veldig grei kar å handle av. kjøpte i samme slengen en ny softtop da jeg har hull i min, denne var riktignok helautomatisk og ikke helautomatisk, så kan bli spennende å se den jobben som må til for å få dette til å fungere. På godkjenning fronten har jeg slitet med å få dokumentert riktig at dem nødvendige delene er blitt satt på, har nå fått tak i ordenlige dokumenter som er blitt stemplet fra forhandler. så nå har jeg ny time til visning på Onsdag. Råder alle som skal godkjenne bilen for ombygg å plombere bilen dem tar delene fra først, aner ikke hvorfor det skulle hjelpe da BT vet jo ikke om orginalt sitter der fra før av heller, menmen.. sånn dem vil ha det.
Oddey Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 Da ble bilen godkjent ombygget hos bt, gikk ganske greit for seg, brukte en time på å se over bilen
Oddey Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Da har jeg snart byttet hele soft toppen med skinner og hele pakka med et som var rimelig strøkent, riktignok helautomatisk, noe som gjorde jobben noe mere vanskelig, men er snart i mål! siste dagen imorgen nå så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå