Gå til innhold

BMW E30 M3 prosjekt selges


LarsFromasj
 Share

Anbefalte innlegg

Pris rullende chassis m/ interiør, motor og gir: 100.000,-

Pris rullende chassis m/ interiør: 93.000,-

Pris rullende chassis u/ interiør: 90.000,-

Pris motor og gir: 12.000,-

Pris skinninteriør: 4000,-

Så det er jo klart at man har et pakketilbud om man kjøper alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

TIL ALLE SAMMEN:

Jeg beklager på det sterkeste, men det er noen kompiser av meg som har hatt det fryktelig festlig, og brukt min profil og min mobiltelefon mens jeg var på ferietur i Sverige i helga, til å selge min bil! :evil:

Selvom det hele var en "festlig" spøk fra dems side syns jeg ikke det var så veldig morsomt med tanke på dere brukere som faktisk viste interesse for bilen; Beklager til dere!!

Nå skal det sies at jeg luftet idèen til disse "kompisene" om å faktisk selge bilen, så en dag KAN det faktisk hende den dukker opp til salgs! Med da en ekte annonse!

Nok en gang, jeg beklager på det sterkeste! Bilen er IKKE til salsg enda... :cry:

Ha en fortsatt fin dag / natt!

Mvh

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok...

Begynte å stusse da jeg kom hjem og hadde en del ubesvarte anrop på telefonen, og da det plutselig ringte en kar som skulle kjøpe bilen forstod jeg ingenting. Men så sa han jo at den lå ute her, og jeg ble litt overrasket, men forstod fort at det var et par jeg kjenner mtp. all informasjonen som lå her :roll:

TIME FOR REVENGE!!!

Forslag, anyone? :twisted:

Men nok en gang, beklager til dere... de har fått refs nå.

En ting er å kødde med meg, men det berører jo litt fler, bl.a. potensielle kjøpere som får seg en skuffelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...