LarsFromasj Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 Pris rullende chassis m/ interiør, motor og gir: 100.000,- Pris rullende chassis m/ interiør: 93.000,- Pris rullende chassis u/ interiør: 90.000,- Pris motor og gir: 12.000,- Pris skinninteriør: 4000,- Så det er jo klart at man har et pakketilbud om man kjøper alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 De 12k er det med ledningsnett eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 Jepp...! Komplett motor, girkasse, giroverføring, motorledningsnett, styrebokser (ECU + VANOS). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Hm, frister no jævlig.. Bare synd jeg er så godt som blakk etter ferien.. Skal se om jeg får hosta opp no spenn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 det var ihvertfall en rå bil den gang den sveiv.. merkelig hvor mye rust å rask man finner når man tar ut gulvteppet å slikt, kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 byr 8 tusen for motor å gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 9k for motor å gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Har du hatt ut bundelen på motoren og sett hva som er galt. om veiv osv rammelagere osv ? blir fort dyrt vis hele bunndelen må overhales. selve rådelagerene er jo ikke no dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 mulig å godkjenne den med m3 motoren ? med tanke på at den står som ombygd 316 ? eller går den som m3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 TIL ALLE SAMMEN: Jeg beklager på det sterkeste, men det er noen kompiser av meg som har hatt det fryktelig festlig, og brukt min profil og min mobiltelefon mens jeg var på ferietur i Sverige i helga, til å selge min bil! Selvom det hele var en "festlig" spøk fra dems side syns jeg ikke det var så veldig morsomt med tanke på dere brukere som faktisk viste interesse for bilen; Beklager til dere!! Nå skal det sies at jeg luftet idèen til disse "kompisene" om å faktisk selge bilen, så en dag KAN det faktisk hende den dukker opp til salgs! Med da en ekte annonse! Nok en gang, jeg beklager på det sterkeste! Bilen er IKKE til salsg enda... Ha en fortsatt fin dag / natt! Mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Haha, råeste på lenge:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 dette sugde noe jævlig skal jeg si. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr men kjeeept for fromasj da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 JA dette sugde! Dette var en bil jeg vurderte og kjøpe og har hatt telefonkontakt med "selger" så dette tar bare kaka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 de kaller seg kamerater? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Sant nok... Begynte å stusse da jeg kom hjem og hadde en del ubesvarte anrop på telefonen, og da det plutselig ringte en kar som skulle kjøpe bilen forstod jeg ingenting. Men så sa han jo at den lå ute her, og jeg ble litt overrasket, men forstod fort at det var et par jeg kjenner mtp. all informasjonen som lå her TIME FOR REVENGE!!! Forslag, anyone? Men nok en gang, beklager til dere... de har fått refs nå. En ting er å kødde med meg, men det berører jo litt fler, bl.a. potensielle kjøpere som får seg en skuffelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg