oddis Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Da er kanskje denne annonsen fake også?: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... c&start=15 Siden folk har bydd, men ingen besvarelse (?). Jeg skjønner ikke helt at de kompsiene dine har giddet å lage en såpass omfattende salgsannonse bare på tull, de må ha det ekstremt kjedelig med seg selv. Du skal ha kreditt for å ha en liberal og god humor, for hadde det vært mine kompiser hadde de nå vært ex-kompiser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 for noen kompiser du har... Lukter svidd av dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 viser jo egentlig at du ikke hadde hatt noe problem med og selge bilen vis du skulle gjort det i nermeste fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Du sier noe der men... hehe. Når jeg tenker meg om kan man jo oppleve dette fenomenet støtt og stadig på AutoDB blant annet. Det står gjerne populære biler som M3'er, Supraer, Skyliner osv. til en billig penge ute i annonsen, også ringer man på bilen og eieren forstår ikke noen ting, da han aldri har lagt ut bilen for salg. Trist men sant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 du burde tatt igjenn.. ring til noen som leverer grus/pukk/sigel og bestill et STORT lass, og bare be di om å bare tippe det i oppkjørselen ( til kompisene dine) da du uansett skall låne hjullaster på jobb og flytte på det selv.. sier du da får di en fin overaskelse når di kommer hjem og finner dette i oppkjørselen.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 du burde tatt igjenn..ring til noen som leverer grus/pukk/sigel og bestill et STORT lass, og bare be di om å bare tippe det i oppkjørselen ( til kompisene dine) da du uansett skall låne hjullaster på jobb og flytte på det selv.. sier du da får di en fin overaskelse når di kommer hjem og finner dette i oppkjørselen.. hehe Haaha, den skal jeg faenme ha i bak hue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Sant nok...Begynte å stusse da jeg kom hjem og hadde en del ubesvarte anrop på telefonen, og da det plutselig ringte en kar som skulle kjøpe bilen forstod jeg ingenting. Men så sa han jo at den lå ute her, og jeg ble litt overrasket, men forstod fort at det var et par jeg kjenner mtp. all informasjonen som lå her TIME FOR REVENGE!!! Forslag, anyone? Men nok en gang, beklager til dere... de har fått refs nå. En ting er å kødde med meg, men det berører jo litt fler, bl.a. potensielle kjøpere som får seg en skuffelse. er ikke bare en skuffelse men det er faktisk noen som sitter igjen og har ordnet pengene og det er heller ikke gratis. kanskje kompisene dine skal betale det det koster og opprette et lån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Har du fått et klarsignal av selger da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Har de din tlf, data og alt?? Står jo tilsalgs på Gatebil forumet også. Har de alle pass orda dine?? Hvor gamle er disse kompissene dine da?? Så mye detaljer, bilder og div de viste?? Syns det var noe rart at det sto, at selger kan trekke salget. Men men, få den bilen rust fri og fiks moteren. Da kan du fort få en del mere enn 100 k for den, når å om du skal selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Kan noen slette denne tråden? Det kommer jo ikke fram at det er tull før side 2 eller senere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Har de din tlf, data og alt?? Står jo tilsalgs på Gatebil forumet også. Har de alle pass orda dine?? Hvor gamle er disse kompissene dine da?? Så mye detaljer, bilder og div de viste?? Syns det var noe rart at det sto, at selger kan trekke salget. Men men, få den bilen rust fri og fiks moteren. Da kan du fort få en del mere enn 100 k for den, når å om du skal selge. Greia var at vi var på en kjapp Sverige tur den helga, og min bærbare maskin (Som inkluderer autologin på alle forumer jeg er medlem på stort sett) og mobiltelefon lå igjen hjemme... Har sletta tråden på Gatebil-forumet, og moderatorer må gjerne slette eller stenge denne tråden da det ikke kommer noe godt ut av den lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg