Ellingsen B. Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Min ble levert med sånne felger og den er en original m-tech bil. Men så ble det bestilt spesielt at de felgene skulle være med og da: mange M-tech hadde disse:
Superbeetle Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Min ble levert med sånne felger og den er en original m-tech bil. Men så ble det bestilt spesielt at de felgene skulle være med og da: Dette er vel felger som ble levert til 4dørs m3..
///Mysild Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Dette er vel felger som ble levert til 4dørs m3.. stemmer det martin: finanskrisa som rammer siden salg? hehe... flere som selger nå...
Martins Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 neida,treng ikkje selge.men har ikkje noe plass og sette den vekk i vinter.etter salg av leiliheta.og er på jakt etter hus.så planen er å selge den nå,om en rikti kjøper kommer,og betaler det bilen er vert.så er tanken kansje en m3 til våren(veldig løstpå gt)så mi får sjo kordan det går
George Constanza Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 mange M-tech hadde disse: var disse jeg siktet til.
Martins Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Da var 328en solgt,til en heldig kjøper på Vestlande kommer til og savne bilen men kommer noe gøy til våren at tenker eg
Martins Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Der er EN bil til salgs på finn.no , som er til sterk vurdereing..... trenger vel ikkje sei mere........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå