Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kordan går det ant og se på min bil om eg har vanos eller dobbel vanos eller ikkje noe vanos??? :roll: studert lit på det eg,men ikkje funnet ut noe

Skrevet

Hva gjorde du med km stand etter du monterte M3 instrumentet?

Den karbonlista på hanskerommet, var det sånn du bare limte utenpå eller var det hele lista?

Skrevet

byttet kun panele som er foran på(alså skevene )reste den boksen som km står på og plata med alle kontaktene er orginal.derfor har eg samme km stand bare et spido fra m3 og ///m merke og turteler fra m3 går greit det.så km stand stemmer den :D hadde aldri tuklet med km stand på en bil som er godt 91 000 km får og si det slik med komplett servichefte fra tyskland og bawaria stavanger

Skrevet

Skjønte ikke heelt hva du skrev her, men du byttet displayet inni instrumentet?

Og den karbonlista, er den massiv eller limt utenpå den org?

Skrevet

Alså nå rdu tar ut innstrumente i bilen din,kan du skru det opp slik at det du ser i bilen er en del og du har en løs del bak,den delen bak er den som km sitter på kontatene sitter der og pærene.så tok eg fronten fra et m3 panel og sett på og sette det sammen at.derme har eg den samme km som sitter fast på det innerste stykke på panele,lit vansklig og forklare vist du ikkje vet kordan det ser ut....

Skrevet

Ja, åpne opp instrumentet har jeg gjort flere ganger på E36er :) Hvor mye må du bytte over da? For å få med det som viser km stand?

Skrevet
kansje du som kommer fra en by,kan forklare hva eg har gjort :D rekner med du vet og forstår ka eg har gjort mysild :lol:

by å by, utkanten av en i hvertfall ;-) men jeg kan skrive bokmål :-P

doktoren skjønner hva du skriver, bare forklaringen som var litt vrien sikkert :-P hehe

Skrevet

var vrient og finne en måte og forklare det på og egentlig hehe men dem som har åpnet et slik,vet og fårstår kordan det gjeres da :wink:

nynorsk er mit hovedmål ja :D men eg blander fort bokmål og nynorsk :oops:

Skrevet

han byttet instrument skivene , er det så vanskelig å forstå ?

noen byttet til blå og hvite . han byttet til m3 look. ;)

Skrevet

hel fronten stammer fra orginal m3 1995 og kom fra gs :wink:

vanskligere er det ikkje,vet ikkje ka km på den m3 er får den har eg ikkje på min bil :wink:

her kaller man det panel,men kansje mer riktig med instument ja :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...