Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
han byttet instrument skivene , er det så vanskelig å forstå ?

noen byttet til blå og hvite . han byttet til m3 look. ;)

Det jeg da lurer på er hvordan han fikk av skivene med nåler... er det torx?

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

du trenger ikkje ha av skivene alså når du deler panele(instrumente) i to sitter du med en del som skivene henger på og en del som pærene sitter i og der sitter og boksen for km stand.så da tok eg og sette m3 skivene på det som sto i min bil fra føra av.ska ta et par bilder en dag hehe

Skrevet

legger ut noen bilder av et delt instrument(beklager dorlige bilder)

Dette er bilde tat etter deling(slik ser det ut bak instrumen skjevene)

r1ibugxx5vifa0ygm8qz.jpg

Dette er bilde av delen som alle pærene sitter på(den sorte skjermen er den km sten på)

2ajzpm9zfz0l836baj4p.jpg

så alså det eg har gjort.

kjøpt komplett m3 instrument fra en 1995 mod delte som vist på bilde,delte det som sto i bilen min.så brugte eg den delen som vises på bilde 1 fra m3 innstrumente.og den delen som bilde 2 viser fra det som sto orginalt i min bil.derme har eg samme km stand som tiler,men et komplett m3 front panel :D

håper dette hjalp lit på min dorlige forklaring :oops:

så km stemmer eksakt på denne bilen:)ingen grunn til og tukle med den på en bil som enda ikkje har godt 91 000 km :wink:

Skrevet

er bare 2 minus så langt,men det ska fikses,nåla for forbruk går enda etter forbruk,mens bagrunen er fra olje temp måler hehe,og m merke som står i dekker over lyse til anti spinn og skrens bryteren.men dette skal ordnes :wink:

ellers funker det fint.faktisk mye finere når nålen også er i samme farge som lysa i instrumente og ikkje hvite :D

• 2 weeks later...
Skrevet
Hva gjorde du med km stand etter du monterte M3 instrumentet?

Den karbonlista på hanskerommet, var det sånn du bare limte utenpå eller var det hele lista?

alt i carbon i bilen er kjøpt fra gs. du bytter heile lista ekte karbon,samme med konsolen rundt gir stanga.er vel en ligning av gt sit carboninteriør .ikkje så mange som har det,koster jo non kr,men er ekte da

• 3 weeks later...
Skrevet

heisan,bare lufter et salg,pga har ikkej plass og ha bilen da eg skal flytte.og vurdere m3 til våren uansett....

har ikkje testet den opp med m3en til broderen.men han meiner dem går temlig ligt.eg har ikkje kjørt m3en.han har kjørt begge og meiner dem går temlig likt,kansje han sin er raskere fra 0 et stykke men det tas igjen meiner han(har vel med at m3en er 4er og 328 er 6er tenker eg)

prisen har eg ikkje sakt noe serligt om.siden eg ikkje må selge,vil se om det er noen som er inntrsert,selger ikkje bilen til en som kommer til og herje den.det har eg ikkje hjerte til.bilen er for bra til det.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...