proto Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Hei, driver og skifter ut litt på bilen, skiver og klosser fram og bak og håndbrekk begge sider, støttestag fram(Stablink) +++ Vært på full service og så nå er eu godkjenning neste etter nye bremser har kommet på se om det blir salg snart. Det jeg lurer på er, er det noe med hvor jeg skal begynne å lufte bremsene? eller er det bare å begynne et hjørne? mvh. Kim
Bmwfanatic Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 lønner seg vel å begynne med det hjulet som har lengst rør? nemnlig høyre bak, venstre bak, høyre foran og venstre foran.. det jeg har hørt i allefall, vet ikke om det har noe for seg
Lars89 Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Er vel spesielt når man skal bli kvitt luft at man skal begynne høyre bak osv. Tviler på at det har så veldig mye å si, men kan jo like gjerne ta det i den rekkefølgen som noen annen.
Dirty Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Har ikke en dritt å si det. bare start en plass. men du må være 2 stk for å lufte. en som pumper og en som l letter trykket på nipplen. men det viste du nok
proto Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 okj:) blir vel lufting på tirsdag. Måtte uheldigvis bytte ene kaliptern fram også, fikk ikke pressa inn stempelet nok til å få på nye klosser, så fikk jeg heller ikke ut igjen stempelet for så å overhalle. så må nok se om jeg finner en brukt eller så blir det ny.. såg også at ene bremserøret bak må skiftes grunnet rustangrep. håpløs på slikt på eu kontroll. så får bare gjøre det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå