-AmunD- Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Har kjøpt meg ny M3 diff nå, og der så sitter ikke ene drivakslen skikkelig fast, kan dra den ut med henda...... Hva må gjøres?
Dirty Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 er det flensene på m3 diffen du snakker om ? e som går ut til stikkaslingene ?
Eirik Viste Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Hei Amund. Mener ä huske at et tverrgäende stag mangler fra M3 bakakslingen. Det gjör at drivakslingen ikke bli holdt pä plass. Dette staget kan sikkert brukes fra din bakaksling. Sä kan jeg sende deg en tilsvarende aksling fra en bakaksling jeg har liggende i Österrike. Drivakslingene( eller det er vel stikkakslingen fra diffen)kan normalt trekkes rett ut. Kan du sjekke ut hvilken side det staget mangler pä? Eirik.
-AmunD- Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 Hei Amund.Mener ä huske at et tverrgäende stag mangler fra M3 bakakslingen. Det gjör at drivakslingen ikke bli holdt pä plass. Dette staget kan sikkert brukes fra din bakaksling. Sä kan jeg sende deg en tilsvarende aksling fra en bakaksling jeg har liggende i Österrike. Drivakslingene( eller det er vel stikkakslingen fra diffen)kan normalt trekkes rett ut. Kan du sjekke ut hvilken side det staget mangler pä? Eirik. Ja, mulig det er det som er problemet! Jeg fikk montert over den fra 320`n og har ikke prøvd å dra den ut etter det, men da regner jeg med at det skal væra i orden Takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå