The StigMeister Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Da jeg var ute å kjørte isted, så kjente jeg at det var noe som ikke stemte. Den ville bare dø ut når jeg trykka inn gassen. Jeg trodde at det var tomt for bensin da nåla var så å si på 0, men etter erfaring så vet jeg at man kan kjøre lengre på tom tank enn dette. Heldigvis klarte jeg å trille inn på en shell stasjon. Fyllte så bensin, men ville ikke starte. Først så tok den litt, men så var det ikke noe antydning til at den tok. Så da er jo det store spørsmålet, hva kan det være? Bensin pumpa? Hmm ikke vet jeg
olethomas Skrevet Juli 26, 2008 Skrevet Juli 26, 2008 Du burde sjekke sikkringene dine,å er di i orden burde du sjekke bensinpumpa. Er den også i orden har du ett el.prob
The StigMeister Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 Var å fikk start på den nå nettopp.. Rusa den for at den ikke skulle dø. Men til slutt så var det kvelden.. Skal prøve igjen om 1 time..
icc Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Høres ut som du har dårlig ladespenning uten at jeg skal si noe sikkert. Ta et voltmeter og sjekk spenninga når bilen er igang.
Dirty Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 dårlig gjord til hjernen ? hadde samme problem med min 318is. satt jord kabelen en annen plass. og bilen startet og gikk som bare det. vis ikke ta ut gassspjeldsensoren. ( kontakten) men 328 vil ikke svive vis den ikke er koblet til. da dør den bare vis jeg trykker på speeden.
The StigMeister Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 Høres ut som du har dårlig ladespenning uten at jeg skal si noe sikkert. Ta et voltmeter og sjekk spenninga når bilen er igang. Blir litt vanskelig da den ikke starter i det hele tatt
-Anders- Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 kan jo være bensinpumpa. Jeg hadde samme symptomer når min pumpe var gåen.
The StigMeister Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 kan jo være bensinpumpa. Jeg hadde samme symptomer når min pumpe var gåen. Er dyrt for en ny pumpe på GS! 2800 Hvordan er det hvis man kjøper en brukt pumpe? Man har jo ikke garantier for at den holder.. Ser at di selger brukt pumpe for halve prisen! hmm
Dirty Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 kan jo være bensinpumpa. Jeg hadde samme symptomer når min pumpe var gåen. Er dyrt for en ny pumpe på GS! 2800 Hvordan er det hvis man kjøper en brukt pumpe? Man har jo ikke garantier for at den holder.. Ser at di selger brukt pumpe for halve prisen! hmm du har garanti selv om den er brukt, de kan ikke selge deffekte deler
The StigMeister Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 kan jo være bensinpumpa. Jeg hadde samme symptomer når min pumpe var gåen. Er dyrt for en ny pumpe på GS! 2800 Hvordan er det hvis man kjøper en brukt pumpe? Man har jo ikke garantier for at den holder.. Ser at di selger brukt pumpe for halve prisen! hmm du har garanti selv om den er brukt, de kan ikke selge deffekte deler Får ta den inn på verkstedet, for å finne ut om det er pumpa som har tatt kvelden.. Da blir det en brukt pumpe hvis det er den! Sparer jo mye penger på det
-Anders- Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Jeg tror du kan ta ut pumpa og kjøre strøm på den for å se om det er den. Pumpa bytter du forsåvidt lett selv. Jeg har ikke nevneverdige store mekaniske kunnskaper og jeg bytta den pumpa på 20min omtrent.
Martins Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Jeg tror du kan ta ut pumpa og kjøre strøm på den for å se om det er den. Pumpa bytter du forsåvidt lett selv. Jeg har ikke nevneverdige store mekaniske kunnskaper og jeg bytta den pumpa på 20min omtrent. skal du kjøpe pumpe,pass på den ikkje har ligget tørt,da har du samme problem om 2 månder. tips sjekk her,og søg etter den delen du trenger,her har du garati og dem følger NORSK kjøpslåv http://www.bruktbildeler.com/ der handler du trykt,har kjøpt utrolig mye der sjøl
The StigMeister Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 Det var hvist bensinpumpa som var gåen ja. Har bestillt den siste brukte pumpa de hadde på GS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå